Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » pompa hamulcowa » 1029 lpr

Pompa hamulcowa 1029 LPR

1029 Pompa hamulcowa LPR
lpr 1029
Pompa hamulcowa 1029
1029
lpr 1029 Pompa hamulcowa
Pompa hamulcowa 1029 lpr
Pompa hamulcowa 1029 lpr
Pompa hamulcowa 1029 lpr
244.00 zł
Kup
 

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin realizacji: ?
>5 szt. wysyłka pojutrze

    Ocena:
numery handlowe:

1029, P30085

numer części:

1029

producent:

LPR

otwór Ø [mm] 25,4
System hamulcowy TRW
Wymiar gwintu 10 x 1 (1)
Wymiar gwintu 12 x 1 (1)
Materiał Aluminium
nr EAN 8032532031063

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach

Dodatkowe informacje o produkcie Pompa hamulcowa 1029 LPR

Pompa hamulcowa (25,4mm) pasuje do: ALFA ROMEO 159, BRERA, SPIDER; CHEVROLET VECTRA; FIAT CROMA, CROMA/KOMBI; OPEL SIGNUM, VECTRA C, VECTRA C GTS; SAAB 9-3, 9-3X 1.6-3.2 04.02-02.15
numery OEM:
FIAT      77363612
OPEL      558092
OPEL      93182088
SAAB      93172088
VAUXHALL      93172088

Zastosowanie Pompa hamulcowa 1029 LPR w samochodach:

Pompa hamulcowa


Zadaniem pompy hamulcowej jest wytworzenie odpowiednio wysokiego ciśnienia płynu hamulcowego, który następnie trafia do kół. Z racji na sterowanie układem hamowania, pompa ma ogromny wpływ na bezpieczeństwo czynne pojazdu i jego użytkowników.

W skład każdej pompy hamulcowej wchodzą: korpus, pierścienie uszczelniające, tłok, cylinder, sprężyna dociskowa, wlot i wylot płynu. Na obudowie pompy umieszcza się zwykle zbiorniczek wyrównawczy płynu hamulcowego. W korku zbiornika znajduje się czujnik, który wskazuje zbyt niski poziom płynu. Kierowca jest o tym powiadamiany poprzez zaświecenie się odpowiedniej kontrolki.

Pompa hamulcowa to część, która wymaga nieustannej kontroli. Najprostszą metodą na sprawdzenie poprawności działania układu jest upewnienie się, czy ilość płynu w zbiorniczku płyny hamulcowego jest prawidłowa. Jeśli wyraźnie go ubyło od ostatniego sprawdzania, należy skontrolować przewody. Niski poziom płynu świadczy też o zużyciu się klocków. Podczas hamowania, klocki hamulcowe zaciskające się na tarczach, wysuwają się bardziej. To z kolej zwiększa zapotrzebowanie na płyn hamulcowy w układzie. W efekcie nadmiar ze zbiorniczka trafia do przewodów. W takiej sytuacji poziom płynu powinien zostać uzupełniony.