Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » pompa hamulcowa Mitsubishi LANCER I (A7_) 1.6 (A73A) (1978-1979) 82km » 1157 lpr
wybrany samochód: 
Mitsubishi Lancer I (a7_) 1.6 (a73a) (1978-1979) 82km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Pompa hamulcowa 1157 LPR

1157 Pompa hamulcowa LPR
lpr 1157
Pompa hamulcowa 1157
1157
lpr 1157 Pompa hamulcowa
Pompa hamulcowa 1157 lpr
Pompa hamulcowa 1157 lpr
200.99 zł
cena zawiera vat 23%
taniej niż na allegro o 7.01 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
2 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: 2 szt.
 
    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numery handlowe:

1157, P12917

numer części:

1157

producent:

LPR

Status produktu: Normalny
otwór Ø [mm]25,4
Wymiar gwintu10 x 1 (5)
MateriałŻeliwo
System hamulcowyATE
nr EAN8032532020982

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pompa hamulcowa 1157 LPR

Pompa hamulcowa (25,4mm) pasuje do: RENAULT TRAFIC, TRAFIC II 1.4-2.5D 03.80-
numery OEM:
RENAULT      7700723303
RENAULT      7700799540
RENAULT      7700799541
RENAULT      7701205132
zamienniki:
H25924.0.1
brak
FTE automotive GmbH
M 68 031
brak
BREMBO
FHM698
brak
FERODO
4008270
brak
GIRLING
823938
brak
NK

Zastosowanie Pompa hamulcowa 1157 LPR w samochodach:

Opinie Klientów o Pompa hamulcowa 1157 LPR:

Marcin, Elbląg
2025-09-11
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Pompa hamulcowa


Zadaniem pompy hamulcowej jest wytworzenie odpowiednio wysokiego ciśnienia płynu hamulcowego, który następnie trafia do kół. Z racji na sterowanie układem hamowania, pompa ma ogromny wpływ na bezpieczeństwo czynne pojazdu i jego użytkowników.

W skład każdej pompy hamulcowej wchodzą: korpus, pierścienie uszczelniające, tłok, cylinder, sprężyna dociskowa, wlot i wylot płynu. Na obudowie pompy umieszcza się zwykle zbiorniczek wyrównawczy płynu hamulcowego. W korku zbiornika znajduje się czujnik, który wskazuje zbyt niski poziom płynu. Kierowca jest o tym powiadamiany poprzez zaświecenie się odpowiedniej kontrolki.

Pompa hamulcowa to część, która wymaga nieustannej kontroli. Najprostszą metodą na sprawdzenie poprawności działania układu jest upewnienie się, czy ilość płynu w zbiorniczku płyny hamulcowego jest prawidłowa. Jeśli wyraźnie go ubyło od ostatniego sprawdzania, należy skontrolować przewody. Niski poziom płynu świadczy też o zużyciu się klocków. Podczas hamowania, klocki hamulcowe zaciskające się na tarczach, wysuwają się bardziej. To z kolej zwiększa zapotrzebowanie na płyn hamulcowy w układzie. W efekcie nadmiar ze zbiorniczka trafia do przewodów. W takiej sytuacji poziom płynu powinien zostać uzupełniony.
 

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.