Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » pompa hamulcowa Tata (telco) XENON pick-up 2.2 DiCOR (2009.01-???) 140km » 1380 lpr
wybrany samochód: 
Tata (telco) Xenon Pick-up 2.2 Dicor (2009.01-???) 140km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Pompa hamulcowa 1380 LPR

1380 Pompa hamulcowa LPR
lpr 1380
Pompa hamulcowa 1380
1380
lpr 1380 Pompa hamulcowa

przewidywany termin wysyłki: ?
4 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: 4 szt.
 
    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numery handlowe:

1380, P30255

numer części:

1380

producent:

LPR

Status produktu: Normalny
otwór Ø [mm]23,81
Wymiar gwintu10 x 1 (2)
MateriałAluminium
System hamulcowyATE
Wymiar gwintu12 x 1 (2)
nr EAN8032532106839

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pompa hamulcowa 1380 LPR

Pompa hamulcowa (23,81mm) pasuje do: CITROEN BERLINGO, BERLINGO/MINIVAN, XSARA, XSARA PICASSO, XSARA/HATCHBACK, XSARA/KOMBI PEUGEOT PARTNER, PARTNER ORIGIN 1.1-Electric 05.96-12.15
numery OEM:
CITROËN      4601L4
CITROËN      4601N1
CITROËN      4601W2

Zastosowanie Pompa hamulcowa 1380 LPR w samochodach:

Opinie Klientów o Pompa hamulcowa 1380 LPR:

Marcin, Elbląg
2025-09-11
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Pompa hamulcowa


Zadaniem pompy hamulcowej jest wytworzenie odpowiednio wysokiego ciśnienia płynu hamulcowego, który następnie trafia do kół. Z racji na sterowanie układem hamowania, pompa ma ogromny wpływ na bezpieczeństwo czynne pojazdu i jego użytkowników.

W skład każdej pompy hamulcowej wchodzą: korpus, pierścienie uszczelniające, tłok, cylinder, sprężyna dociskowa, wlot i wylot płynu. Na obudowie pompy umieszcza się zwykle zbiorniczek wyrównawczy płynu hamulcowego. W korku zbiornika znajduje się czujnik, który wskazuje zbyt niski poziom płynu. Kierowca jest o tym powiadamiany poprzez zaświecenie się odpowiedniej kontrolki.

Pompa hamulcowa to część, która wymaga nieustannej kontroli. Najprostszą metodą na sprawdzenie poprawności działania układu jest upewnienie się, czy ilość płynu w zbiorniczku płyny hamulcowego jest prawidłowa. Jeśli wyraźnie go ubyło od ostatniego sprawdzania, należy skontrolować przewody. Niski poziom płynu świadczy też o zużyciu się klocków. Podczas hamowania, klocki hamulcowe zaciskające się na tarczach, wysuwają się bardziej. To z kolej zwiększa zapotrzebowanie na płyn hamulcowy w układzie. W efekcie nadmiar ze zbiorniczka trafia do przewodów. W takiej sytuacji poziom płynu powinien zostać uzupełniony.
 

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.