Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » pompa hamulcowa Renault MASTER II Furgon (FD) 2.5 dCi 100 (FD0U, FD0V, FD3U, FD3V, FD8U, FD8V) (2003.10-???) 99km » 1938 lpr
wybrany samochód: 
Renault Master Ii Furgon (fd) 2.5 Dci 100 (fd0u, Fd0v, Fd3u, Fd3v, Fd8u, Fd8v) (2003.10-???) 99km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Pompa hamulcowa 1938 LPR

1938 Pompa hamulcowa LPR
lpr 1938
Pompa hamulcowa 1938
1938
lpr 1938 Pompa hamulcowa
111.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
3 szt. wysyłka Środa

odbiór osobisty: ?
Włochy - Środa: 3 szt.
 
    Ocena:
numery handlowe:

1938, P07732

numer części:

1938

producent:

LPR

Status produktu: Normalny
otwór Ø [mm]20,64
System hamulcowyBosch
MateriałŻeliwo
Wymiar gwintu10 x 1 (4)
nr EAN8032532024614

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pompa hamulcowa 1938 LPR

Pompa hamulcowa (20,64mm) pasuje do: FIAT GRANDE PUNTO, PALIO, PUNTO, PUNTO/HATCHBACK, SIENA 1.2-1.9D 09.99-
numery OEM:
FIAT      9948585

Zastosowanie Pompa hamulcowa 1938 LPR w samochodach:

Pompa hamulcowa


Zadaniem pompy hamulcowej jest wytworzenie odpowiednio wysokiego ciśnienia płynu hamulcowego, który następnie trafia do kół. Z racji na sterowanie układem hamowania, pompa ma ogromny wpływ na bezpieczeństwo czynne pojazdu i jego użytkowników.

W skład każdej pompy hamulcowej wchodzą: korpus, pierścienie uszczelniające, tłok, cylinder, sprężyna dociskowa, wlot i wylot płynu. Na obudowie pompy umieszcza się zwykle zbiorniczek wyrównawczy płynu hamulcowego. W korku zbiornika znajduje się czujnik, który wskazuje zbyt niski poziom płynu. Kierowca jest o tym powiadamiany poprzez zaświecenie się odpowiedniej kontrolki.

Pompa hamulcowa to część, która wymaga nieustannej kontroli. Najprostszą metodą na sprawdzenie poprawności działania układu jest upewnienie się, czy ilość płynu w zbiorniczku płyny hamulcowego jest prawidłowa. Jeśli wyraźnie go ubyło od ostatniego sprawdzania, należy skontrolować przewody. Niski poziom płynu świadczy też o zużyciu się klocków. Podczas hamowania, klocki hamulcowe zaciskające się na tarczach, wysuwają się bardziej. To z kolej zwiększa zapotrzebowanie na płyn hamulcowy w układzie. W efekcie nadmiar ze zbiorniczka trafia do przewodów. W takiej sytuacji poziom płynu powinien zostać uzupełniony.