Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » pompa hamulcowa Audi A6 C6 (4F2) 3.0 TDI quattro (2004.05-2006.05) 225km » 1938 lpr
wybrany samochód: 
Audi A6 C6 (4f2) 3.0 Tdi Quattro (2004.05-2006.05) 225km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Pompa hamulcowa 1938 LPR

1938 Pompa hamulcowa LPR
lpr 1938
Pompa hamulcowa 1938
1938
lpr 1938 Pompa hamulcowa
107.00 zł
cena zawiera vat 23%
taniej niż na allegro o 7.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
Czwartek:2 szt.

    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numery handlowe:

1938, P07732

numer części:

1938

producent:

LPR

Status produktu: Normalny
otwór Ø [mm]20,64
System hamulcowyBosch
MateriałŻeliwo
Wymiar gwintu10 x 1 (4)
nr EAN8032532024614
Status produktu: Normalny

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pompa hamulcowa 1938 LPR

Pompa hamulcowa (20,64mm) pasuje do: FIAT GRANDE PUNTO, PALIO, PUNTO, PUNTO/HATCHBACK, SIENA 1.2-1.9D 09.99-
numery OEM:
FIAT      9948585

Zastosowanie Pompa hamulcowa 1938 LPR w samochodach:

Opinie Klientów o Pompa hamulcowa 1938 LPR:

Marcin, Elbląg
2025-09-11
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Pompa hamulcowa


Zadaniem pompy hamulcowej jest wytworzenie odpowiednio wysokiego ciśnienia płynu hamulcowego, który następnie trafia do kół. Z racji na sterowanie układem hamowania, pompa ma ogromny wpływ na bezpieczeństwo czynne pojazdu i jego użytkowników.

W skład każdej pompy hamulcowej wchodzą: korpus, pierścienie uszczelniające, tłok, cylinder, sprężyna dociskowa, wlot i wylot płynu. Na obudowie pompy umieszcza się zwykle zbiorniczek wyrównawczy płynu hamulcowego. W korku zbiornika znajduje się czujnik, który wskazuje zbyt niski poziom płynu. Kierowca jest o tym powiadamiany poprzez zaświecenie się odpowiedniej kontrolki.

Pompa hamulcowa to część, która wymaga nieustannej kontroli. Najprostszą metodą na sprawdzenie poprawności działania układu jest upewnienie się, czy ilość płynu w zbiorniczku płyny hamulcowego jest prawidłowa. Jeśli wyraźnie go ubyło od ostatniego sprawdzania, należy skontrolować przewody. Niski poziom płynu świadczy też o zużyciu się klocków. Podczas hamowania, klocki hamulcowe zaciskające się na tarczach, wysuwają się bardziej. To z kolej zwiększa zapotrzebowanie na płyn hamulcowy w układzie. W efekcie nadmiar ze zbiorniczka trafia do przewodów. W takiej sytuacji poziom płynu powinien zostać uzupełniony.
 

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.