Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » pompa hamulcowa Dacia LODGY (JS_) 1.2 TCe (JSAY, JSM0) (2012.03-???) 115km » 1949 lpr
wybrany samochód: 
Dacia Lodgy (js_) 1.2 Tce (jsay, Jsm0) (2012.03-???) 115km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Pompa hamulcowa 1949 LPR

1949 Pompa hamulcowa LPR
lpr 1949
Pompa hamulcowa 1949
1949
lpr 1949 Pompa hamulcowa
Pompa hamulcowa 1949 lpr
Pompa hamulcowa 1949 lpr
175.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - dzisiaj: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
numery handlowe:

1949, P06839

numer części:

1949

producent:

LPR

Status produktu: Normalny
otwór Ø [mm]23,81
MateriałAluminium
System hamulcowyBosch
Wymiar gwintu10 x 1 (1)
Wymiar gwintu12 x 1 (1)
nr EAN8032532024720

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pompa hamulcowa 1949 LPR

Pompa hamulcowa (23,81mm) pasuje do: CITROEN BERLINGO, BERLINGO MULTISPACE, BERLINGO/MINIVAN, XSARA, XSARA/HATCHBACK, XSARA/KOMBI, PEUGEOT 306, 306/HATCHBACK, 306/KOMBI, PARTNER 1.1-Electric 04.93-
numery OEM:
CITROËN      4601F6
PEUGEOT      4601F6

Zastosowanie Pompa hamulcowa 1949 LPR w samochodach:

Pompa hamulcowa


Zadaniem pompy hamulcowej jest wytworzenie odpowiednio wysokiego ciśnienia płynu hamulcowego, który następnie trafia do kół. Z racji na sterowanie układem hamowania, pompa ma ogromny wpływ na bezpieczeństwo czynne pojazdu i jego użytkowników.

W skład każdej pompy hamulcowej wchodzą: korpus, pierścienie uszczelniające, tłok, cylinder, sprężyna dociskowa, wlot i wylot płynu. Na obudowie pompy umieszcza się zwykle zbiorniczek wyrównawczy płynu hamulcowego. W korku zbiornika znajduje się czujnik, który wskazuje zbyt niski poziom płynu. Kierowca jest o tym powiadamiany poprzez zaświecenie się odpowiedniej kontrolki.

Pompa hamulcowa to część, która wymaga nieustannej kontroli. Najprostszą metodą na sprawdzenie poprawności działania układu jest upewnienie się, czy ilość płynu w zbiorniczku płyny hamulcowego jest prawidłowa. Jeśli wyraźnie go ubyło od ostatniego sprawdzania, należy skontrolować przewody. Niski poziom płynu świadczy też o zużyciu się klocków. Podczas hamowania, klocki hamulcowe zaciskające się na tarczach, wysuwają się bardziej. To z kolej zwiększa zapotrzebowanie na płyn hamulcowy w układzie. W efekcie nadmiar ze zbiorniczka trafia do przewodów. W takiej sytuacji poziom płynu powinien zostać uzupełniony.