Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » pompa hamulcowa » PMK499 trw

Pompa hamulcowa PMK499 TRW

PMK499 Pompa hamulcowa TRW
trw PMK499
Pompa hamulcowa PMK499
PMK499
trw PMK499 Pompa hamulcowa
Pompa hamulcowa PMK499 trw
Pompa hamulcowa PMK499 trw
Pompa hamulcowa PMK499 trw
Pompa hamulcowa PMK499 trw
Pompa hamulcowa PMK499 trw

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
numer części:

PMK499

producent:

TRW

Rozmiar gwintu 1 M10x1
Rozmiar gwintu 2 M12x1
Ilość połączeń 2
Ograniczenia producenta BOSCH
Średnica 1 [mm] 23,8
nr EAN 3322937269105

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pompa hamulcowa PMK499 TRW

Pompa hamulcowa (23,8mm) pasuje do: CITROEN BERLINGO, BERLINGO/MINIVAN, XSARA, XSARA/HATCHBACK, PEUGEOT 306, PARTNER, PARTNER ORIGIN, PARTNER ORIGIN/MINIVAN, PARTNER TEPEE 1.1-Electric 04.93-
numery OEM:
CITROËN      4601 F6
PEUGEOT      4601 F6

Zastosowanie Pompa hamulcowa PMK499 TRW w samochodach:

Pompa hamulcowa


Zadaniem pompy hamulcowej jest wytworzenie odpowiednio wysokiego ciśnienia płynu hamulcowego, który następnie trafia do kół. Z racji na sterowanie układem hamowania, pompa ma ogromny wpływ na bezpieczeństwo czynne pojazdu i jego użytkowników.

W skład każdej pompy hamulcowej wchodzą: korpus, pierścienie uszczelniające, tłok, cylinder, sprężyna dociskowa, wlot i wylot płynu. Na obudowie pompy umieszcza się zwykle zbiorniczek wyrównawczy płynu hamulcowego. W korku zbiornika znajduje się czujnik, który wskazuje zbyt niski poziom płynu. Kierowca jest o tym powiadamiany poprzez zaświecenie się odpowiedniej kontrolki.

Pompa hamulcowa to część, która wymaga nieustannej kontroli. Najprostszą metodą na sprawdzenie poprawności działania układu jest upewnienie się, czy ilość płynu w zbiorniczku płyny hamulcowego jest prawidłowa. Jeśli wyraźnie go ubyło od ostatniego sprawdzania, należy skontrolować przewody. Niski poziom płynu świadczy też o zużyciu się klocków. Podczas hamowania, klocki hamulcowe zaciskające się na tarczach, wysuwają się bardziej. To z kolej zwiększa zapotrzebowanie na płyn hamulcowy w układzie. W efekcie nadmiar ze zbiorniczka trafia do przewodów. W takiej sytuacji poziom płynu powinien zostać uzupełniony.