Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » pompa hamulcowa » D1652 seinsa autofren

Zestaw naprawczy, pompa hamulcowa D1652 SEINSA AUTOFREN

D1652 Zestaw naprawczy, pompa hamulcowa SEINSA AUTOFREN
autofren D1652
Zestaw naprawczy, pompa hamulcowa D1652
19.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Poniedziałek
3 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (2 oceny)
numer części:

D1652

producent:

SEINSA AUTOFREN

Średnica [mm] 24
System hamulcowy BENDIX-BOSCH
nr EAN 8430320044644

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Zestaw naprawczy, pompa hamulcowa D1652 SEINSA AUTOFREN

Zestaw naprawczy pompy hamulcowej (24 mm) pasuje do: CITROEN BERLINGO, BERLINGO/MINIVAN, C4 I, XSARA, FIAT IDEA, STILO, FORD MONDEO III, LANCIA MUSA, PEUGEOT 306, 307, PARTNER 1.1-3.0 04.93-

Zestaw naprawczy, pompa hamulcowa D1652 ma zastosowanie do modeli samochodów

PEUGEOT

206, 607, 206 CC, 307, 307 SW, BOXER, 807

CITROËN

XSARA PICASSO, JUMPY I, C5 I, C5 I Break, C3 I, JUMPER I, C8

FIAT

MULTIPLA, STRADA, PUNTO, DOBLO, STILO, DUCATO, ULYSSE

FORD

COUGAR, FOCUS I, FOCUS I Turnier, FIESTA, TRANSIT, MAVERICK, ESCORT CLASSIC

LANCIA

LYBRA, LYBRA SW, THESIS, PHEDRA, YPSILON, MUSA, DELTA III

Numery OE Zestaw naprawczy, pompa hamulcowa D1652 producenta SEINSA AUTOFREN

PEUGEOT

4601L3, 4601F6

CITROËN

4601F6, 4601L3

FORD

1152438, 2S712B507BA

numery OEM:
CITROËN      4601F6
CITROËN      4601L3
FORD      1152438
FORD      2S712B507BA
PEUGEOT      4601.L3
PEUGEOT      4601F6

Zastosowanie Zestaw naprawczy, pompa hamulcowa D1652 SEINSA AUTOFREN w samochodach:

Opinie Klientów o Zestaw naprawczy, pompa hamulcowa D1652 SEINSA AUTOFREN:

Michał, Konstantynów Łódzki
2025-01-23
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Mariusz, Łęgowo
2019-11-10
 5/5
POLECAM...

Pompa hamulcowa


Zadaniem pompy hamulcowej jest wytworzenie odpowiednio wysokiego ciśnienia płynu hamulcowego, który następnie trafia do kół. Z racji na sterowanie układem hamowania, pompa ma ogromny wpływ na bezpieczeństwo czynne pojazdu i jego użytkowników.

W skład każdej pompy hamulcowej wchodzą: korpus, pierścienie uszczelniające, tłok, cylinder, sprężyna dociskowa, wlot i wylot płynu. Na obudowie pompy umieszcza się zwykle zbiorniczek wyrównawczy płynu hamulcowego. W korku zbiornika znajduje się czujnik, który wskazuje zbyt niski poziom płynu. Kierowca jest o tym powiadamiany poprzez zaświecenie się odpowiedniej kontrolki.

Pompa hamulcowa to część, która wymaga nieustannej kontroli. Najprostszą metodą na sprawdzenie poprawności działania układu jest upewnienie się, czy ilość płynu w zbiorniczku płyny hamulcowego jest prawidłowa. Jeśli wyraźnie go ubyło od ostatniego sprawdzania, należy skontrolować przewody. Niski poziom płynu świadczy też o zużyciu się klocków. Podczas hamowania, klocki hamulcowe zaciskające się na tarczach, wysuwają się bardziej. To z kolej zwiększa zapotrzebowanie na płyn hamulcowy w układzie. W efekcie nadmiar ze zbiorniczka trafia do przewodów. W takiej sytuacji poziom płynu powinien zostać uzupełniony.