Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » pompa hamulcowa Mini MINI kabriolet (F57) Cooper (2014.11-???) 136km » 1960 lpr
wybrany samochód: 
Mini Mini Kabriolet (f57) Cooper (2014.11-???) 136km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Pompa hamulcowa 1960 LPR

1960 Pompa hamulcowa LPR
lpr 1960
Pompa hamulcowa 1960
1960
lpr 1960 Pompa hamulcowa
Pompa hamulcowa 1960 lpr
Pompa hamulcowa 1960 lpr
Pompa hamulcowa 1960 lpr
170.99 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - dzisiaj: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
numery handlowe:

1960, P07444

numer części:

1960

producent:

LPR

Status produktu: Normalny
MateriałŻeliwo
System hamulcowyBendix
otwór Ø [mm]23,81
Wymiar gwintu10 x 1 (5)
nr EAN8032532024836

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pompa hamulcowa 1960 LPR

Pompa hamulcowa (23,81mm) pasuje do: CITROEN C2, C3 I, JUMPER I, FIAT DUCATO, PEUGEOT BOXER 1.4-2.8D 02.94-08.10
numery OEM:
FIAT      9946798
FIAT      9948884
PEUGEOT      4601E7
zamienniki:
0 204 122 270
brak
BOSCH
M 61 114
brak
BREMBO
FHM675
brak
FERODO
H239060.2.1
brak
FTE automotive GmbH
4007533
brak
GIRLING
F 026 003 325
brak
BOSCH

Zastosowanie Pompa hamulcowa 1960 LPR w samochodach:

Pompa hamulcowa


Zadaniem pompy hamulcowej jest wytworzenie odpowiednio wysokiego ciśnienia płynu hamulcowego, który następnie trafia do kół. Z racji na sterowanie układem hamowania, pompa ma ogromny wpływ na bezpieczeństwo czynne pojazdu i jego użytkowników.

W skład każdej pompy hamulcowej wchodzą: korpus, pierścienie uszczelniające, tłok, cylinder, sprężyna dociskowa, wlot i wylot płynu. Na obudowie pompy umieszcza się zwykle zbiorniczek wyrównawczy płynu hamulcowego. W korku zbiornika znajduje się czujnik, który wskazuje zbyt niski poziom płynu. Kierowca jest o tym powiadamiany poprzez zaświecenie się odpowiedniej kontrolki.

Pompa hamulcowa to część, która wymaga nieustannej kontroli. Najprostszą metodą na sprawdzenie poprawności działania układu jest upewnienie się, czy ilość płynu w zbiorniczku płyny hamulcowego jest prawidłowa. Jeśli wyraźnie go ubyło od ostatniego sprawdzania, należy skontrolować przewody. Niski poziom płynu świadczy też o zużyciu się klocków. Podczas hamowania, klocki hamulcowe zaciskające się na tarczach, wysuwają się bardziej. To z kolej zwiększa zapotrzebowanie na płyn hamulcowy w układzie. W efekcie nadmiar ze zbiorniczka trafia do przewodów. W takiej sytuacji poziom płynu powinien zostać uzupełniony.