Do 29.08 infolinia nie będzie dostępna z powodu przerwy urlopowej. Zamówienia realizowane są normalnie.
Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » sprzęgło » łożysko oporowe sprzęgła i wysprzęglik centralny » wysprzęglik centralny » 3256 lpr

Wysprzęglik centralny sprzęgła 3256 LPR

3256 Wysprzęglik centralny sprzęgła LPR
lpr 3256
Wysprzęglik centralny sprzęgła 3256
3256
lpr 3256 Wysprzęglik centralny sprzęgła
Wysprzęglik centralny sprzęgła 3256 lpr
Wysprzęglik centralny sprzęgła 3256 lpr
Wysprzęglik centralny sprzęgła 3256 lpr
Wysprzęglik centralny sprzęgła 3256 lpr
248.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
5 szt. wysyłka Piątek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Piątek: 5 szt.
 
    Ocena:
numery handlowe:

3256, M30243

numer części:

3256

producent:

LPR

otwór Ø [mm] 34
Wymiar gwintu 12
Wymiar gwintu 13
Materiał Aluminium
System hamulcowy FTE
nr EAN 8032928150286

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Wysprzęglik centralny sprzęgła 3256 LPR

Łożysko hydrauliczne koncentryczne pasuje do: FORD TRANSIT, TRANSIT TOURNEO 2.2D/2.3/2.3LPG 04.06-08.14

Wysprzęglik centralny sprzęgła 3256 ma zastosowanie do modeli samochodów

FORD

COUGAR, FOCUS I, FOCUS I Turnier, FIESTA, TRANSIT, MAVERICK, ESCORT CLASSIC

Numery OE Wysprzęglik centralny sprzęgła 3256 producenta LPR

FORD

1469873, 1469874, 1490012, 1674911, 1732801, 1816330, 8C117A564AA, 8C117A564AB, 8C117A564AC, 8C117A564AD, 8C117A564AE, 8C117C559AA, 8C117C559AB, 8C117C559AC, 8C117C560AA, 8C117C599AD

numery OEM:
FORD      1469873
FORD      1469874
FORD      1490012
FORD      1674911
FORD      1732801
FORD      1816330
FORD      8C117A564AA
FORD      8C117A564AB
FORD      8C117A564AC
FORD      8C117A564AD
FORD      8C117A564AE
FORD      8C117C559AA
FORD      8C117C559AB
FORD      8C117C559AC
FORD      8C117C560AA
FORD      8C117C599AD

Zastosowanie Wysprzęglik centralny sprzęgła 3256 LPR w samochodach:

Wysprzęglik centralny sprzęgła


Centralny wysprzęglik to hydrauliczny element zestawu sprzęgła samochodowego, który montowany jest w dzwonie skrzyni biegów. Łączy on w sobie funkcje siłownika sprzęgła i łożyska oporowego. Dzięki zintegrowaniu dwóch części w jedną, naprawy są łatwiejsze. Pamiętajmy, że rozwiązanie to spotkamy tylko w najnowszych pojazdach. Przy każdorazowej naprawie sprzęgła należy również dokonać wymiany wysprzęglika.

Jeśli chodzi o zasadę działania, współpracuje on z tarczą dociskową i jest w podobnej bliskości, co standardowe łożysko wyciskowe w układzie z tradycyjnym sprzęgłem. Pamiętajmy, że łożysko w wysprzęgliku centralnym może przemieszczać się osiowo na nośniku. Minimalizuje to zużycie listków sprężyny talerzowej.

Układ taki ma znacznie wyższą sprawność mechaniczną od systemu z linką sprzęgła lub łożyskiem wyciskowym współpracującym z siłownikiem sprzęgła. Co ciekawe wysprzęglik wykonany jest najczęściej z tworzywa sztucznego, czasem ze stali lub aluminium. Są w nim również elementy gumowe.

Typowymi usterkami są wycieki płynu hydraulicznego, utrata uszczelnień lub pogorszenie właściwości płynu hydraulicznego. Jeśli okazuje się, że do włączenia biegów w samochodzie musimy używać większej niż dotychczas siły, jest prawdopodobne, że układ jest nieszczelny.