Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » sprzęgło » łożysko oporowe sprzęgła i wysprzęglik centralny » wysprzęglik centralny Fiat DOBLO Platforma / podwozie (263_) 1.3 D Multijet (263HXT1A, 263YXT1A, 263YYA1A, 263HYA1A) (2016.03-???) 80km » 3262 lpr
wybrany samochód: 
Fiat Doblo Platforma / Podwozie (263_) 1.3 D Multijet (263hxt1a, 263yxt1a, 263yya1a, 263hya1a) (2016.03-???) 80km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Wysprzęglik centralny sprzęgła 3262 LPR

3262 Wysprzęglik centralny sprzęgła LPR
lpr 3262
Wysprzęglik centralny sprzęgła 3262
3262
lpr 3262 Wysprzęglik centralny sprzęgła
190.99 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
5 szt. wysyłka Czwartek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Czwartek: 5 szt.
 
    Ocena:
numery handlowe:

3262, M30249

numer części:

3262

producent:

LPR

Status produktu: Normalny
MateriałTworzywo sztuczne
otwór Ø [mm]31
nr EAN8032928150521

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Wysprzęglik centralny sprzęgła 3262 LPR

Łożysko hydrauliczne koncentryczne pasuje do: OPEL VIVARO B, RENAULT ESPACE IV, LAGUNA, LAGUNA II, LAGUNA III, LATITUDE, MASTER III, MEGANE III, SCENIC II, TRAFIC II, VEL SATIS 1.6D-2.3D 11.02-
numery OEM:
RENAULT      8200680860
RENAULT      8200790630
RENAULT      8200828530
RENAULT      8200846753
RENAULT      8200902797

Zastosowanie Wysprzęglik centralny sprzęgła 3262 LPR w samochodach:

Wysprzęglik centralny sprzęgła


Centralny wysprzęglik to hydrauliczny element zestawu sprzęgła samochodowego, który montowany jest w dzwonie skrzyni biegów. Łączy on w sobie funkcje siłownika sprzęgła i łożyska oporowego. Dzięki zintegrowaniu dwóch części w jedną, naprawy są łatwiejsze. Pamiętajmy, że rozwiązanie to spotkamy tylko w najnowszych pojazdach. Przy każdorazowej naprawie sprzęgła należy również dokonać wymiany wysprzęglika.

Jeśli chodzi o zasadę działania, współpracuje on z tarczą dociskową i jest w podobnej bliskości, co standardowe łożysko wyciskowe w układzie z tradycyjnym sprzęgłem. Pamiętajmy, że łożysko w wysprzęgliku centralnym może przemieszczać się osiowo na nośniku. Minimalizuje to zużycie listków sprężyny talerzowej.

Układ taki ma znacznie wyższą sprawność mechaniczną od systemu z linką sprzęgła lub łożyskiem wyciskowym współpracującym z siłownikiem sprzęgła. Co ciekawe wysprzęglik wykonany jest najczęściej z tworzywa sztucznego, czasem ze stali lub aluminium. Są w nim również elementy gumowe.

Typowymi usterkami są wycieki płynu hydraulicznego, utrata uszczelnień lub pogorszenie właściwości płynu hydraulicznego. Jeśli okazuje się, że do włączenia biegów w samochodzie musimy używać większej niż dotychczas siły, jest prawdopodobne, że układ jest nieszczelny.