Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » sprzęgło » łożysko oporowe sprzęgła i wysprzęglik centralny » wysprzęglik centralny Land Rover RANGE ROVER IV (L405) 3.0 TDV6 4x4 (2012.08-???) 258km » 3458 lpr
wybrany samochód: 
Land Rover Range Rover Iv (l405) 3.0 Tdv6 4x4 (2012.08-???) 258km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Wysprzęglik centralny sprzęgła 3458 LPR

3458 Wysprzęglik centralny sprzęgła LPR
lpr 3458
Wysprzęglik centralny sprzęgła 3458
3458
lpr 3458 Wysprzęglik centralny sprzęgła
209.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
numery handlowe:

3458, M30430

numer części:

3458

producent:

LPR

Status produktu: Normalny
MateriałAluminium
otwór Ø [mm]34
nr EAN8032928105477

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Wysprzęglik centralny sprzęgła 3458 LPR

Łożysko hydrauliczne koncentryczne pasuje do: CHEVROLET CRUZE, EVANDA, LACETTI, NUBIRA, ORLANDO, OPEL ASTRA H CLASSIC, ASTRA J, ASTRA J GTC, ASTRA J/HATCHBACK, ZAFIRA C 1.3D-2.0D 03.05-
numery OEM:
OPEL      679034
CHEVROLET      96832585

Zastosowanie Wysprzęglik centralny sprzęgła 3458 LPR w samochodach:

Wysprzęglik centralny sprzęgła


Centralny wysprzęglik to hydrauliczny element zestawu sprzęgła samochodowego, który montowany jest w dzwonie skrzyni biegów. Łączy on w sobie funkcje siłownika sprzęgła i łożyska oporowego. Dzięki zintegrowaniu dwóch części w jedną, naprawy są łatwiejsze. Pamiętajmy, że rozwiązanie to spotkamy tylko w najnowszych pojazdach. Przy każdorazowej naprawie sprzęgła należy również dokonać wymiany wysprzęglika.

Jeśli chodzi o zasadę działania, współpracuje on z tarczą dociskową i jest w podobnej bliskości, co standardowe łożysko wyciskowe w układzie z tradycyjnym sprzęgłem. Pamiętajmy, że łożysko w wysprzęgliku centralnym może przemieszczać się osiowo na nośniku. Minimalizuje to zużycie listków sprężyny talerzowej.

Układ taki ma znacznie wyższą sprawność mechaniczną od systemu z linką sprzęgła lub łożyskiem wyciskowym współpracującym z siłownikiem sprzęgła. Co ciekawe wysprzęglik wykonany jest najczęściej z tworzywa sztucznego, czasem ze stali lub aluminium. Są w nim również elementy gumowe.

Typowymi usterkami są wycieki płynu hydraulicznego, utrata uszczelnień lub pogorszenie właściwości płynu hydraulicznego. Jeśli okazuje się, że do włączenia biegów w samochodzie musimy używać większej niż dotychczas siły, jest prawdopodobne, że układ jest nieszczelny.