Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » sprzęgło » łożysko oporowe sprzęgła i wysprzęglik centralny » wysprzęglik centralny » 3466 lpr

Wysprzęglik centralny sprzęgła 3466 LPR

3466 Wysprzęglik centralny sprzęgła LPR
lpr 3466
Wysprzęglik centralny sprzęgła 3466
3466
lpr 3466 Wysprzęglik centralny sprzęgła
Wysprzęglik centralny sprzęgła 3466 lpr
Wysprzęglik centralny sprzęgła 3466 lpr
Wysprzęglik centralny sprzęgła 3466 lpr
Wysprzęglik centralny sprzęgła 3466 lpr
242.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
2 szt. wysyłka Piątek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Piątek: 2 szt.
 
    Ocena:
numery handlowe:

3466, M30438

numer części:

3466

producent:

LPR

otwór Ø [mm] 29
Wymiar gwintu 13
System hamulcowy FTE
Materiał Aluminium
nr EAN 8032928106498

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Wysprzęglik centralny sprzęgła 3466 LPR

Łożysko hydrauliczne koncentryczne pasuje do: VOLVO S60 I, V70 II, XC70 I, XC90 I 2.4-3.2 07.00-12.14

Wysprzęglik centralny sprzęgła 3466 ma zastosowanie do modeli samochodów

VOLVO

S80 I, C70 I, V70 II, S60 I, XC90 I, S40 II, V50

Numery OE Wysprzęglik centralny sprzęgła 3466 producenta LPR

VOLVO

31259446, 31259889, 8636105

numery OEM:
VOLVO      31259446
VOLVO      31259889
VOLVO      8636105

Zastosowanie Wysprzęglik centralny sprzęgła 3466 LPR w samochodach:

Wysprzęglik centralny sprzęgła


Centralny wysprzęglik to hydrauliczny element zestawu sprzęgła samochodowego, który montowany jest w dzwonie skrzyni biegów. Łączy on w sobie funkcje siłownika sprzęgła i łożyska oporowego. Dzięki zintegrowaniu dwóch części w jedną, naprawy są łatwiejsze. Pamiętajmy, że rozwiązanie to spotkamy tylko w najnowszych pojazdach. Przy każdorazowej naprawie sprzęgła należy również dokonać wymiany wysprzęglika.

Jeśli chodzi o zasadę działania, współpracuje on z tarczą dociskową i jest w podobnej bliskości, co standardowe łożysko wyciskowe w układzie z tradycyjnym sprzęgłem. Pamiętajmy, że łożysko w wysprzęgliku centralnym może przemieszczać się osiowo na nośniku. Minimalizuje to zużycie listków sprężyny talerzowej.

Układ taki ma znacznie wyższą sprawność mechaniczną od systemu z linką sprzęgła lub łożyskiem wyciskowym współpracującym z siłownikiem sprzęgła. Co ciekawe wysprzęglik wykonany jest najczęściej z tworzywa sztucznego, czasem ze stali lub aluminium. Są w nim również elementy gumowe.

Typowymi usterkami są wycieki płynu hydraulicznego, utrata uszczelnień lub pogorszenie właściwości płynu hydraulicznego. Jeśli okazuje się, że do włączenia biegów w samochodzie musimy używać większej niż dotychczas siły, jest prawdopodobne, że układ jest nieszczelny.