Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » sprzęgło » łożysko oporowe sprzęgła i wysprzęglik centralny » wysprzęglik centralny Iveco DAILY IV Platforma / podwozie 35C10, 35S10 (2006.05-2011.08) 95km » 3467 lpr
wybrany samochód: 
Iveco Daily Iv Platforma / Podwozie 35c10, 35s10 (2006.05-2011.08) 95km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Wysprzęglik centralny sprzęgła 3467 LPR

3467 Wysprzęglik centralny sprzęgła LPR
266.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
numery handlowe:

3467, M30439

numer części:

3467

producent:

LPR

Status produktu: Normalny
Wymiar gwintu13
MateriałTworzywo sztuczne
otwór Ø [mm]30
nr EAN8032928106658

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Wysprzęglik centralny sprzęgła 3467 LPR

Łożysko hydrauliczne koncentryczne pasuje do: NISSAN QASHQAI II, RENAULT CAPTUR II, CLIO V, FLUENCE, GRAND SCENIC III, KADJAR, MEGANE, MEGANE III, MEGANE IV, SCENIC II 1.0-2.0D 09.05-
numery OEM:
NISSAN      3062000Q1B
RENAULT      306204431R
RENAULT      306209321R
RENAULT      8200785217
RENAULT      8201000196

Zastosowanie Wysprzęglik centralny sprzęgła 3467 LPR w samochodach:

Wysprzęglik centralny sprzęgła


Centralny wysprzęglik to hydrauliczny element zestawu sprzęgła samochodowego, który montowany jest w dzwonie skrzyni biegów. Łączy on w sobie funkcje siłownika sprzęgła i łożyska oporowego. Dzięki zintegrowaniu dwóch części w jedną, naprawy są łatwiejsze. Pamiętajmy, że rozwiązanie to spotkamy tylko w najnowszych pojazdach. Przy każdorazowej naprawie sprzęgła należy również dokonać wymiany wysprzęglika.

Jeśli chodzi o zasadę działania, współpracuje on z tarczą dociskową i jest w podobnej bliskości, co standardowe łożysko wyciskowe w układzie z tradycyjnym sprzęgłem. Pamiętajmy, że łożysko w wysprzęgliku centralnym może przemieszczać się osiowo na nośniku. Minimalizuje to zużycie listków sprężyny talerzowej.

Układ taki ma znacznie wyższą sprawność mechaniczną od systemu z linką sprzęgła lub łożyskiem wyciskowym współpracującym z siłownikiem sprzęgła. Co ciekawe wysprzęglik wykonany jest najczęściej z tworzywa sztucznego, czasem ze stali lub aluminium. Są w nim również elementy gumowe.

Typowymi usterkami są wycieki płynu hydraulicznego, utrata uszczelnień lub pogorszenie właściwości płynu hydraulicznego. Jeśli okazuje się, że do włączenia biegów w samochodzie musimy używać większej niż dotychczas siły, jest prawdopodobne, że układ jest nieszczelny.