Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » sprzęgło » łożysko oporowe sprzęgła i wysprzęglik centralny » wysprzęglik centralny » 3467 lpr

Wysprzęglik centralny sprzęgła 3467 LPR

3467 Wysprzęglik centralny sprzęgła LPR
276.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
1 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: 1 szt.
 
    Ocena:
numery handlowe:

3467, M30439

numer części:

3467

producent:

LPR

Wymiar gwintu 13
Materiał Tworzywo sztuczne
otwór Ø [mm] 30
nr EAN 8032928106658

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Wysprzęglik centralny sprzęgła 3467 LPR

Łożysko hydrauliczne koncentryczne pasuje do: NISSAN QASHQAI II RENAULT CAPTUR II, CLIO V, DUSTER, FLUENCE, GRAND SCENIC III, KADJAR, KAPTUR, MEGANE, MEGANE II, MEGANE III 1.0-2.0D 09.03-

Wysprzęglik centralny sprzęgła 3467 ma zastosowanie do modeli samochodów

RENAULT

CLIO II, MASTER II, MEGANE I Grandtour, SCÉNIC I, LAGUNA II, LAGUNA II Grandtour, TRAFIC II

NISSAN

ALMERA TINO, ALMERA II Hatchback, MAXIMA, ALMERA II, X-TRAIL I, PRIMERA, PRIMERA Hatchback

Numery OE Wysprzęglik centralny sprzęgła 3467 producenta LPR

RENAULT

306204431R, 306209321R, 8200785217, 8201000196

NISSAN

3062000Q1B

numery OEM:
NISSAN      3062000Q1B
RENAULT      306204431R
RENAULT      306209321R
RENAULT      8200785217
RENAULT      8201000196

Zastosowanie Wysprzęglik centralny sprzęgła 3467 LPR w samochodach:

Wysprzęglik centralny sprzęgła


Centralny wysprzęglik to hydrauliczny element zestawu sprzęgła samochodowego, który montowany jest w dzwonie skrzyni biegów. Łączy on w sobie funkcje siłownika sprzęgła i łożyska oporowego. Dzięki zintegrowaniu dwóch części w jedną, naprawy są łatwiejsze. Pamiętajmy, że rozwiązanie to spotkamy tylko w najnowszych pojazdach. Przy każdorazowej naprawie sprzęgła należy również dokonać wymiany wysprzęglika.

Jeśli chodzi o zasadę działania, współpracuje on z tarczą dociskową i jest w podobnej bliskości, co standardowe łożysko wyciskowe w układzie z tradycyjnym sprzęgłem. Pamiętajmy, że łożysko w wysprzęgliku centralnym może przemieszczać się osiowo na nośniku. Minimalizuje to zużycie listków sprężyny talerzowej.

Układ taki ma znacznie wyższą sprawność mechaniczną od systemu z linką sprzęgła lub łożyskiem wyciskowym współpracującym z siłownikiem sprzęgła. Co ciekawe wysprzęglik wykonany jest najczęściej z tworzywa sztucznego, czasem ze stali lub aluminium. Są w nim również elementy gumowe.

Typowymi usterkami są wycieki płynu hydraulicznego, utrata uszczelnień lub pogorszenie właściwości płynu hydraulicznego. Jeśli okazuje się, że do włączenia biegów w samochodzie musimy używać większej niż dotychczas siły, jest prawdopodobne, że układ jest nieszczelny.