Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » cylinderek hamulcowy Iveco EUROTRAKKER MP 720 E 38 HT Cursor (2001-2004) 380km » 4253 lpr
wybrany samochód: 
Iveco Eurotrakker Mp 720 E 38 Ht Cursor (2001-2004) 380km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Cylinderek hamulcowy 4253 LPR

4253 Cylinderek hamulcowy LPR
lpr 4253
Cylinderek hamulcowy 4253
27.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - dzisiaj: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numery handlowe:

4253, C08856

numer części:

4253

producent:

LPR

Status produktu: Normalny
Wymiar gwintu10 x 1
MateriałŻeliwo
System hamulcowyDELCO
Rozstaw śrub mocujących [mm]21
otwór Ø [mm]19,05
nr EAN8032532011959

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Cylinderek hamulcowy 4253 LPR

Cylinderek hamulcowy tył L/P pasuje do: CHEVROLET CORSA, OPEL COMBO/MINIVAN, CORSA B, CORSA B/HATCHBACK, KADETT D, KADETT E, KADETT E COMBO, KADETT E/KOMBI, MANTA B, REKORD E 1.2-2.3D 09.75-12.02
numery OEM:
OPEL      24407363
OPEL      550006
OPEL      550130
VAUXHALL      90007425
VAUXHALL      90209242

Zastosowanie Cylinderek hamulcowy 4253 LPR w samochodach:

Opinie Klientów o Cylinderek hamulcowy 4253 LPR:

Andrzej, Piastów
2022-08-23
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Cylinderek hamulcowy


Cylinderek jest kluczowym komponentem w hamulcu bębnowym, który spotykany jest już raczej tylko w najmniejszych autach. Hydrauliczne rozpieracze szczęk wykonywane są najczęściej z żeliwa lub aluminium.
Dociśnięcie pedału hamulca przez kierowcę, powoduje wzrost ciśnienia płynu hamulcowego. Wskutek tego następuje wysunięcie skrajnych części cylinderka, co w efekcie prowadzi do rozparcia szczęk i dociśnięcia ich do wewnętrznych powierzchni bębna hamulcowego.

W przypadku problemów mogących mieć związek z hamulcami bębnowymi, diagnostyka w pierwszej kolejności polega na sprawdzeniu szczelności cylinderka. Przeciekające lub zapiekające się rozpieracze muszą zostać natychmiast wymienione. Kontrolę układu hamulcowego należy przeprowadzać co około 20 do 30 tysięcy kilometrów.

Odgłos szurania przy zwolnionym pedale może świadczyć o awarii cylinderków hamulcowych. Powodem usterek może być nagromadzenie się zanieczyszczeń (ciała stałe, które dostały się do wnętrza, korozja) lub zmiany temperatur pracy tego elementu. Zapieczony cylinderek kwalifikuje się tylko do wymiany. Pamiętać przy tym należy, że podobnie, jak w przypadku innych części składowych układu hamulcowego, również cylinderki trzeba wymieniać parami.