Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » cylinderek hamulcowy » 4333 lpr

Cylinderek hamulcowy 4333 LPR

4333 Cylinderek hamulcowy LPR
lpr 4333
Cylinderek hamulcowy 4333
4333
lpr 4333 Cylinderek hamulcowy
Cylinderek hamulcowy 4333 lpr
Cylinderek hamulcowy 4333 lpr
36.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
2 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: 2 szt.
 
    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numery handlowe:

4333, C24637

numer części:

4333

producent:

LPR

Rozstaw śrub mocujących [mm] 35
otwór Ø [mm] 20,64
Wymiar gwintu 10 x 1
Materiał Żeliwo
System hamulcowy UAC
nr EAN 8032532012727

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Cylinderek hamulcowy 4333 LPR

Cylinderek hamulcowy tył L pasuje do: MITSUBISHI L 300 / DELICA II, L 300 III, PAJERO I 1.6-2.6 05.80-02.06

Cylinderek hamulcowy 4333 ma zastosowanie do modeli samochodów

MITSUBISHI

PAJERO III Canvas Top, SPACE WAGON, SPACE STAR, GALLOPER, SANTAMO, PAJERO PININ I, SPACE RUNNER

Numery OE Cylinderek hamulcowy 4333 producenta LPR

MITSUBISHI

MB238510, MB500484

numery OEM:
MITSUBISHI      MB238510
MITSUBISHI      MB500484

Zastosowanie Cylinderek hamulcowy 4333 LPR w samochodach:

Opinie Klientów o Cylinderek hamulcowy 4333 LPR:

Andrzej, Piastów
2022-08-23
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Cylinderek hamulcowy


Cylinderek jest kluczowym komponentem w hamulcu bębnowym, który spotykany jest już raczej tylko w najmniejszych autach. Hydrauliczne rozpieracze szczęk wykonywane są najczęściej z żeliwa lub aluminium.
Dociśnięcie pedału hamulca przez kierowcę, powoduje wzrost ciśnienia płynu hamulcowego. Wskutek tego następuje wysunięcie skrajnych części cylinderka, co w efekcie prowadzi do rozparcia szczęk i dociśnięcia ich do wewnętrznych powierzchni bębna hamulcowego.

W przypadku problemów mogących mieć związek z hamulcami bębnowymi, diagnostyka w pierwszej kolejności polega na sprawdzeniu szczelności cylinderka. Przeciekające lub zapiekające się rozpieracze muszą zostać natychmiast wymienione. Kontrolę układu hamulcowego należy przeprowadzać co około 20 do 30 tysięcy kilometrów.

Odgłos szurania przy zwolnionym pedale może świadczyć o awarii cylinderków hamulcowych. Powodem usterek może być nagromadzenie się zanieczyszczeń (ciała stałe, które dostały się do wnętrza, korozja) lub zmiany temperatur pracy tego elementu. Zapieczony cylinderek kwalifikuje się tylko do wymiany. Pamiętać przy tym należy, że podobnie, jak w przypadku innych części składowych układu hamulcowego, również cylinderki trzeba wymieniać parami.