Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » cylinderek hamulcowy Land Rover RANGE ROVER EVOQUE kabriolet (L538) 2.0 D 4x4 (2017.08-2019.12) 241km » 4916 lpr
wybrany samochód: 
Land Rover Range Rover Evoque Kabriolet (l538) 2.0 D 4x4 (2017.08-2019.12) 241km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Cylinderek hamulcowy 4916 LPR

4916 Cylinderek hamulcowy LPR
lpr 4916
Cylinderek hamulcowy 4916
4916
lpr 4916 Cylinderek hamulcowy
32.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numery handlowe:

4916, C08203

numer części:

4916

producent:

LPR

Status produktu: Normalny
MateriałŻeliwo
System hamulcowyTRW
Wymiar gwintu10 x 1
otwór Ø [mm]19,05
Rozstaw śrub mocujących [mm]31,8
nr EAN8032532016763

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Cylinderek hamulcowy 4916 LPR

Cylinderek hamulcowy tył L/P pasuje do: VOLVO 340-360, FORD CAPRI III, ESCORT II 1.1-2.8 12.74-07.91
numery OEM:
FORD      6023398
FORD      60233998
FORD      702673146
FORD      75AB2261AA
FORD      D6RY2261A
FORD      GWC1510
VOLVO      3267314
VOLVO      32673147
VOLVO      6023398
zamienniki:
39-4315
brak
KAGER
FHW026
brak
FERODO
R19031E1
brak
FTE automotive GmbH
5004101
brak
GIRLING
5004156
brak
GIRLING

Zastosowanie Cylinderek hamulcowy 4916 LPR w samochodach:

Opinie Klientów o Cylinderek hamulcowy 4916 LPR:

Andrzej, Piastów
2022-08-23
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Cylinderek hamulcowy


Cylinderek jest kluczowym komponentem w hamulcu bębnowym, który spotykany jest już raczej tylko w najmniejszych autach. Hydrauliczne rozpieracze szczęk wykonywane są najczęściej z żeliwa lub aluminium.
Dociśnięcie pedału hamulca przez kierowcę, powoduje wzrost ciśnienia płynu hamulcowego. Wskutek tego następuje wysunięcie skrajnych części cylinderka, co w efekcie prowadzi do rozparcia szczęk i dociśnięcia ich do wewnętrznych powierzchni bębna hamulcowego.

W przypadku problemów mogących mieć związek z hamulcami bębnowymi, diagnostyka w pierwszej kolejności polega na sprawdzeniu szczelności cylinderka. Przeciekające lub zapiekające się rozpieracze muszą zostać natychmiast wymienione. Kontrolę układu hamulcowego należy przeprowadzać co około 20 do 30 tysięcy kilometrów.

Odgłos szurania przy zwolnionym pedale może świadczyć o awarii cylinderków hamulcowych. Powodem usterek może być nagromadzenie się zanieczyszczeń (ciała stałe, które dostały się do wnętrza, korozja) lub zmiany temperatur pracy tego elementu. Zapieczony cylinderek kwalifikuje się tylko do wymiany. Pamiętać przy tym należy, że podobnie, jak w przypadku innych części składowych układu hamulcowego, również cylinderki trzeba wymieniać parami.