Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » cylinderek hamulcowy » 5132 lpr

Cylinderek hamulcowy 5132 LPR

5132 Cylinderek hamulcowy LPR
lpr 5132
Cylinderek hamulcowy 5132
5132
lpr 5132 Cylinderek hamulcowy
50.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
5 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numery handlowe:

5132, C04954

numer części:

5132

producent:

LPR

System hamulcowy Bosch
Materiał Żeliwo
Wymiar gwintu 10 x 1
otwór Ø [mm] 17,46
Rozstaw śrub mocujących [mm] 29
nr EAN 8032532018866

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Cylinderek hamulcowy 5132 LPR

Cylinderek hamulcowy tył P pasuje do: SMART CABRIO, CITY-COUPE, CROSSBLADE, FORTWO 0.6/0.7/0.8D 07.98-01.07

Cylinderek hamulcowy 5132 ma zastosowanie do modeli samochodów

SMART

CABRIO, CITY-COUPE, CROSSBLADE, ROADSTER, ROADSTER coupe, FORFOUR, FORTWO coupe

Numery OE Cylinderek hamulcowy 5132 producenta LPR

SMART

0004332V001, 0004332V002, 0004332V002000000, 4332V001, C0004332V002000000, C004332V002000000, Q0004332V001, Q0004332V002

numery OEM:
SMART      0004332V001
SMART      0004332V002
SMART      0004332V002000000
SMART      4332V001
SMART      C0004332V002000000
SMART      C004332V002000000
SMART      Q0004332V001
SMART      Q0004332V002

Zastosowanie Cylinderek hamulcowy 5132 LPR w samochodach:

Opinie Klientów o Cylinderek hamulcowy 5132 LPR:

Andrzej, Piastów
2022-08-23
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Cylinderek hamulcowy


Cylinderek jest kluczowym komponentem w hamulcu bębnowym, który spotykany jest już raczej tylko w najmniejszych autach. Hydrauliczne rozpieracze szczęk wykonywane są najczęściej z żeliwa lub aluminium.
Dociśnięcie pedału hamulca przez kierowcę, powoduje wzrost ciśnienia płynu hamulcowego. Wskutek tego następuje wysunięcie skrajnych części cylinderka, co w efekcie prowadzi do rozparcia szczęk i dociśnięcia ich do wewnętrznych powierzchni bębna hamulcowego.

W przypadku problemów mogących mieć związek z hamulcami bębnowymi, diagnostyka w pierwszej kolejności polega na sprawdzeniu szczelności cylinderka. Przeciekające lub zapiekające się rozpieracze muszą zostać natychmiast wymienione. Kontrolę układu hamulcowego należy przeprowadzać co około 20 do 30 tysięcy kilometrów.

Odgłos szurania przy zwolnionym pedale może świadczyć o awarii cylinderków hamulcowych. Powodem usterek może być nagromadzenie się zanieczyszczeń (ciała stałe, które dostały się do wnętrza, korozja) lub zmiany temperatur pracy tego elementu. Zapieczony cylinderek kwalifikuje się tylko do wymiany. Pamiętać przy tym należy, że podobnie, jak w przypadku innych części składowych układu hamulcowego, również cylinderki trzeba wymieniać parami.