Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » cylinderek hamulcowy Iveco DAILY IV Platforma / podwozie 29L14 (2006.05-2011.08) 136km » 5192 lpr
wybrany samochód: 
Iveco Daily Iv Platforma / Podwozie 29l14 (2006.05-2011.08) 136km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Cylinderek hamulcowy 5192 LPR

5192 Cylinderek hamulcowy LPR
lpr 5192
Cylinderek hamulcowy 5192
5192
lpr 5192 Cylinderek hamulcowy
Cylinderek hamulcowy 5192 lpr
Cylinderek hamulcowy 5192 lpr
Cylinderek hamulcowy 5192 lpr
Cylinderek hamulcowy 5192 lpr
Cylinderek hamulcowy 5192 lpr
Cylinderek hamulcowy 5192 lpr
Cylinderek hamulcowy 5192 lpr
Cylinderek hamulcowy 5192 lpr
52.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
2 szt. wysyłka Środa

odbiór osobisty: ?
Włochy - Środa: 2 szt.
 
    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numery handlowe:

5192, C31184

numer części:

5192

producent:

LPR

Status produktu: Normalny
Rozstaw śrub mocujących [mm]16,5
otwór Ø [mm]19,05
MateriałAluminium
System hamulcowyBosch
Wymiar gwintu10 x 1
nr EAN8032928095518

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Cylinderek hamulcowy 5192 LPR

Cylinderek hamulcowy tył L/P pasuje do: DACIA DUSTER, DUSTER/SUV, LOGAN, LOGAN EXPRESS, LOGAN II, LOGAN MCV, LOGAN MCV II, SANDERO II, RENAULT CAPTUR I, CLIO IV, CLIO IV/HATCHBACK 0.9-2.0 09.04-
numery OEM:
RENAULT      8671020719
DACIA      6001549707

Zastosowanie Cylinderek hamulcowy 5192 LPR w samochodach:

Opinie Klientów o Cylinderek hamulcowy 5192 LPR:

Andrzej, Piastów
2022-08-23
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Cylinderek hamulcowy


Cylinderek jest kluczowym komponentem w hamulcu bębnowym, który spotykany jest już raczej tylko w najmniejszych autach. Hydrauliczne rozpieracze szczęk wykonywane są najczęściej z żeliwa lub aluminium.
Dociśnięcie pedału hamulca przez kierowcę, powoduje wzrost ciśnienia płynu hamulcowego. Wskutek tego następuje wysunięcie skrajnych części cylinderka, co w efekcie prowadzi do rozparcia szczęk i dociśnięcia ich do wewnętrznych powierzchni bębna hamulcowego.

W przypadku problemów mogących mieć związek z hamulcami bębnowymi, diagnostyka w pierwszej kolejności polega na sprawdzeniu szczelności cylinderka. Przeciekające lub zapiekające się rozpieracze muszą zostać natychmiast wymienione. Kontrolę układu hamulcowego należy przeprowadzać co około 20 do 30 tysięcy kilometrów.

Odgłos szurania przy zwolnionym pedale może świadczyć o awarii cylinderków hamulcowych. Powodem usterek może być nagromadzenie się zanieczyszczeń (ciała stałe, które dostały się do wnętrza, korozja) lub zmiany temperatur pracy tego elementu. Zapieczony cylinderek kwalifikuje się tylko do wymiany. Pamiętać przy tym należy, że podobnie, jak w przypadku innych części składowych układu hamulcowego, również cylinderki trzeba wymieniać parami.