Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » cylinderek hamulcowy » 5192 lpr

Cylinderek hamulcowy 5192 LPR

5192 Cylinderek hamulcowy LPR
lpr 5192
Cylinderek hamulcowy 5192
5192
lpr 5192 Cylinderek hamulcowy
Cylinderek hamulcowy 5192 lpr
Cylinderek hamulcowy 5192 lpr
Cylinderek hamulcowy 5192 lpr
Cylinderek hamulcowy 5192 lpr
Cylinderek hamulcowy 5192 lpr
Cylinderek hamulcowy 5192 lpr
Cylinderek hamulcowy 5192 lpr
Cylinderek hamulcowy 5192 lpr
47.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numery handlowe:

5192, C31184

numer części:

5192

producent:

LPR

Rozstaw śrub mocujących [mm] 16,5
otwór Ø [mm] 19,05
Materiał Aluminium
System hamulcowy Bosch
Wymiar gwintu 10 x 1
nr EAN 8032928095518

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Cylinderek hamulcowy 5192 LPR

Cylinderek hamulcowy tył L/P pasuje do: DACIA DUSTER, DUSTER/SUV, LOGAN, LOGAN EXPRESS, LOGAN II, LOGAN MCV, LOGAN MCV II, SANDERO II LADA LARGUS RENAULT CAPTUR I, CLIO IV 0.9-2.0 09.04-

Cylinderek hamulcowy 5192 ma zastosowanie do modeli samochodów

DACIA

LOGAN, LOGAN MCV, SOLENZA, SANDERO, SUPERNOVA, LOGAN EXPRESS, DUSTER

RENAULT

CLIO II, MASTER II, MEGANE I Grandtour, SCÉNIC I, LAGUNA II, LAGUNA II Grandtour, TRAFIC II

Numery OE Cylinderek hamulcowy 5192 producenta LPR

DACIA

6001549707

RENAULT

8671020719

numery OEM:
RENAULT      8671020719
DACIA      6001549707

Zastosowanie Cylinderek hamulcowy 5192 LPR w samochodach:

Opinie Klientów o Cylinderek hamulcowy 5192 LPR:

Andrzej, Piastów
2022-08-23
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Cylinderek hamulcowy


Cylinderek jest kluczowym komponentem w hamulcu bębnowym, który spotykany jest już raczej tylko w najmniejszych autach. Hydrauliczne rozpieracze szczęk wykonywane są najczęściej z żeliwa lub aluminium.
Dociśnięcie pedału hamulca przez kierowcę, powoduje wzrost ciśnienia płynu hamulcowego. Wskutek tego następuje wysunięcie skrajnych części cylinderka, co w efekcie prowadzi do rozparcia szczęk i dociśnięcia ich do wewnętrznych powierzchni bębna hamulcowego.

W przypadku problemów mogących mieć związek z hamulcami bębnowymi, diagnostyka w pierwszej kolejności polega na sprawdzeniu szczelności cylinderka. Przeciekające lub zapiekające się rozpieracze muszą zostać natychmiast wymienione. Kontrolę układu hamulcowego należy przeprowadzać co około 20 do 30 tysięcy kilometrów.

Odgłos szurania przy zwolnionym pedale może świadczyć o awarii cylinderków hamulcowych. Powodem usterek może być nagromadzenie się zanieczyszczeń (ciała stałe, które dostały się do wnętrza, korozja) lub zmiany temperatur pracy tego elementu. Zapieczony cylinderek kwalifikuje się tylko do wymiany. Pamiętać przy tym należy, że podobnie, jak w przypadku innych części składowych układu hamulcowego, również cylinderki trzeba wymieniać parami.