Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » cylinderek hamulcowy Peugeot 405 II Break (4E) 1.9 TD (1992.08-1996.10) 90km » 5220 lpr
wybrany samochód: 
Peugeot 405 Ii Break (4e) 1.9 Td (1992.08-1996.10) 90km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Cylinderek hamulcowy 5220 LPR

5220 Cylinderek hamulcowy LPR
lpr 5220
Cylinderek hamulcowy 5220
5220
lpr 5220 Cylinderek hamulcowy
46.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
3 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: 3 szt.
 
    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numery handlowe:

5220, C24854

numer części:

5220

producent:

LPR

Status produktu: Normalny
otwór Ø [mm]17,46
Wymiar gwintu10 x 1
MateriałŻeliwo
Rozstaw śrub mocujących [mm]35
nr EAN8032532019191

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Cylinderek hamulcowy 5220 LPR

Cylinderek hamulcowy tył L/P pasuje do: MITSUBISHI COLT IV, CORDIA, DEBONAIR, GALANT V, GALANT VI, LANCER IV, LANCER V, MIRAGE IV, SPACE, TREDIA 1.4-3.0 09.82-12.96
numery OEM:
MITSUBISHI      A132R000
MITSUBISHI      MB366133
MITSUBISHI      MB366139
zamienniki:
0 986 475 665
brak
BOSCH
39-4386
brak
KAGER
A 12 543
brak
BREMBO
FHW4237
brak
FERODO
5003180
brak
GIRLING
803011
brak
NK

Zastosowanie Cylinderek hamulcowy 5220 LPR w samochodach:

Opinie Klientów o Cylinderek hamulcowy 5220 LPR:

Andrzej, Piastów
2022-08-23
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Cylinderek hamulcowy


Cylinderek jest kluczowym komponentem w hamulcu bębnowym, który spotykany jest już raczej tylko w najmniejszych autach. Hydrauliczne rozpieracze szczęk wykonywane są najczęściej z żeliwa lub aluminium.
Dociśnięcie pedału hamulca przez kierowcę, powoduje wzrost ciśnienia płynu hamulcowego. Wskutek tego następuje wysunięcie skrajnych części cylinderka, co w efekcie prowadzi do rozparcia szczęk i dociśnięcia ich do wewnętrznych powierzchni bębna hamulcowego.

W przypadku problemów mogących mieć związek z hamulcami bębnowymi, diagnostyka w pierwszej kolejności polega na sprawdzeniu szczelności cylinderka. Przeciekające lub zapiekające się rozpieracze muszą zostać natychmiast wymienione. Kontrolę układu hamulcowego należy przeprowadzać co około 20 do 30 tysięcy kilometrów.

Odgłos szurania przy zwolnionym pedale może świadczyć o awarii cylinderków hamulcowych. Powodem usterek może być nagromadzenie się zanieczyszczeń (ciała stałe, które dostały się do wnętrza, korozja) lub zmiany temperatur pracy tego elementu. Zapieczony cylinderek kwalifikuje się tylko do wymiany. Pamiętać przy tym należy, że podobnie, jak w przypadku innych części składowych układu hamulcowego, również cylinderki trzeba wymieniać parami.