Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » cylinderek hamulcowy » 5239 lpr

Cylinderek hamulcowy 5239 LPR

5239 Cylinderek hamulcowy LPR
lpr 5239
Cylinderek hamulcowy 5239
5239
lpr 5239 Cylinderek hamulcowy
74.00 zł
Kup
 

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin realizacji: ?
>5 szt. wysyłka jutro

    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numery handlowe:

5239, C31227

numer części:

5239

producent:

LPR

Materiał Aluminium
Wymiar gwintu 10 x 1
otwór Ø [mm] 19
Rozstaw śrub mocujących [mm] 27
nr EAN 8032928153164

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie

Dodatkowe informacje o produkcie Cylinderek hamulcowy 5239 LPR

Cylinderek hamulcowy tył L/P pasuje do: LADA VESTA; SEAT TOLEDO IV; SKODA RAPID, ROOMSTER, ROOMSTER PRAKTIK 1.0-1.9D 07.06-
numery OEM:
LADA      8450076671
SEAT      6R0611053B
SEAT      6RU611053C

Zastosowanie Cylinderek hamulcowy 5239 LPR w samochodach:

Opinie Klientów o Cylinderek hamulcowy 5239 LPR:

2022-08-23
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Cylinderek hamulcowy


Cylinderek jest kluczowym komponentem w hamulcu bębnowym, który spotykany jest już raczej tylko w najmniejszych autach. Hydrauliczne rozpieracze szczęk wykonywane są najczęściej z żeliwa lub aluminium.
Dociśnięcie pedału hamulca przez kierowcę, powoduje wzrost ciśnienia płynu hamulcowego. Wskutek tego następuje wysunięcie skrajnych części cylinderka, co w efekcie prowadzi do rozparcia szczęk i dociśnięcia ich do wewnętrznych powierzchni bębna hamulcowego.

W przypadku problemów mogących mieć związek z hamulcami bębnowymi, diagnostyka w pierwszej kolejności polega na sprawdzeniu szczelności cylinderka. Przeciekające lub zapiekające się rozpieracze muszą zostać natychmiast wymienione. Kontrolę układu hamulcowego należy przeprowadzać co około 20 do 30 tysięcy kilometrów.

Odgłos szurania przy zwolnionym pedale może świadczyć o awarii cylinderków hamulcowych. Powodem usterek może być nagromadzenie się zanieczyszczeń (ciała stałe, które dostały się do wnętrza, korozja) lub zmiany temperatur pracy tego elementu. Zapieczony cylinderek kwalifikuje się tylko do wymiany. Pamiętać przy tym należy, że podobnie, jak w przypadku innych części składowych układu hamulcowego, również cylinderki trzeba wymieniać parami.