Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » cylinderek hamulcowy » 5293 lpr

Cylinderek hamulcowy 5293 LPR

5293 Cylinderek hamulcowy LPR
lpr 5293
Cylinderek hamulcowy 5293
5293
lpr 5293 Cylinderek hamulcowy
42.00 zł
cena zawiera vat 23%
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
Piątek:5 szt.

    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numery handlowe:

5293, C31264

numer części:

5293

dostawca:

LPR

otwór Ø [mm] 20,64
Wymiar gwintu 10 x 1-6H
Materiał Aluminium
System hamulcowy AP Lockheed
Rozstaw śrub mocujących [mm] 27
nr EAN 8032928161909

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Cylinderek hamulcowy 5293 LPR

Cylinderek hamulcowy tył L/P pasuje do: FIAT 500, 500 C, 500L, PANDA, PANDA/HATCHBACK, TIPO, FORD KA, VW TAIGO 0.9-Electric 09.03-
numery OEM:
FIAT      77367100
FORD      2430300
FORD      AS512261AB

Zastosowanie Cylinderek hamulcowy 5293 LPR w samochodach:

Opinie Klientów o Cylinderek hamulcowy 5293 LPR:

Andrzej, Piastów
2022-08-23
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Cylinderek hamulcowy


Cylinderek jest kluczowym komponentem w hamulcu bębnowym, który spotykany jest już raczej tylko w najmniejszych autach. Hydrauliczne rozpieracze szczęk wykonywane są najczęściej z żeliwa lub aluminium.
Dociśnięcie pedału hamulca przez kierowcę, powoduje wzrost ciśnienia płynu hamulcowego. Wskutek tego następuje wysunięcie skrajnych części cylinderka, co w efekcie prowadzi do rozparcia szczęk i dociśnięcia ich do wewnętrznych powierzchni bębna hamulcowego.

W przypadku problemów mogących mieć związek z hamulcami bębnowymi, diagnostyka w pierwszej kolejności polega na sprawdzeniu szczelności cylinderka. Przeciekające lub zapiekające się rozpieracze muszą zostać natychmiast wymienione. Kontrolę układu hamulcowego należy przeprowadzać co około 20 do 30 tysięcy kilometrów.

Odgłos szurania przy zwolnionym pedale może świadczyć o awarii cylinderków hamulcowych. Powodem usterek może być nagromadzenie się zanieczyszczeń (ciała stałe, które dostały się do wnętrza, korozja) lub zmiany temperatur pracy tego elementu. Zapieczony cylinderek kwalifikuje się tylko do wymiany. Pamiętać przy tym należy, że podobnie, jak w przypadku innych części składowych układu hamulcowego, również cylinderki trzeba wymieniać parami.
 

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.