Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » cylinderek hamulcowy Mitsubishi LANCER IV liftback (C6_A, C7_A) 1.8 GTi 16V (C68A) (1989.11-1992.05) 136km » 5320 lpr
wybrany samochód: 
Mitsubishi Lancer Iv Liftback (c6_a, C7_a) 1.8 Gti 16v (c68a) (1989.11-1992.05) 136km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Cylinderek hamulcowy 5320 LPR

5320 Cylinderek hamulcowy LPR
lpr 5320
Cylinderek hamulcowy 5320
5320
lpr 5320 Cylinderek hamulcowy
37.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
1 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: 1 szt.
 
    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numery handlowe:

5320, C31271

numer części:

5320

producent:

LPR

Status produktu: Normalny
Rozstaw śrub mocujących [mm]32
MateriałŻeliwo
otwór Ø [mm]19,05
Wymiar gwintu10 x 1
nr EAN8032928168182

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Cylinderek hamulcowy 5320 LPR

Cylinderek hamulcowy tył L/P pasuje do: SUZUKI SWIFT III, SX4, SX4 S-CROSS 1.0-2.0D 02.05-
numery OEM:
SUZUKI      5340278A01
SUZUKI      5340278A01000
SUZUKI      5340278A02
SUZUKI      5340278A02000
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Cylinderek hamulcowy 5320 LPR w samochodach:

Opinie Klientów o Cylinderek hamulcowy 5320 LPR:

Andrzej, Piastów
2022-08-23
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Cylinderek hamulcowy


Cylinderek jest kluczowym komponentem w hamulcu bębnowym, który spotykany jest już raczej tylko w najmniejszych autach. Hydrauliczne rozpieracze szczęk wykonywane są najczęściej z żeliwa lub aluminium.
Dociśnięcie pedału hamulca przez kierowcę, powoduje wzrost ciśnienia płynu hamulcowego. Wskutek tego następuje wysunięcie skrajnych części cylinderka, co w efekcie prowadzi do rozparcia szczęk i dociśnięcia ich do wewnętrznych powierzchni bębna hamulcowego.

W przypadku problemów mogących mieć związek z hamulcami bębnowymi, diagnostyka w pierwszej kolejności polega na sprawdzeniu szczelności cylinderka. Przeciekające lub zapiekające się rozpieracze muszą zostać natychmiast wymienione. Kontrolę układu hamulcowego należy przeprowadzać co około 20 do 30 tysięcy kilometrów.

Odgłos szurania przy zwolnionym pedale może świadczyć o awarii cylinderków hamulcowych. Powodem usterek może być nagromadzenie się zanieczyszczeń (ciała stałe, które dostały się do wnętrza, korozja) lub zmiany temperatur pracy tego elementu. Zapieczony cylinderek kwalifikuje się tylko do wymiany. Pamiętać przy tym należy, że podobnie, jak w przypadku innych części składowych układu hamulcowego, również cylinderki trzeba wymieniać parami.