Do 29.08 infolinia nie będzie dostępna z powodu przerwy urlopowej. Zamówienia realizowane są normalnie.
Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » cylinderek hamulcowy » 5544 lpr

Cylinderek hamulcowy 5544 LPR

5544 Cylinderek hamulcowy LPR
lpr 5544
Cylinderek hamulcowy 5544
5544
lpr 5544 Cylinderek hamulcowy
30.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Piątek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Piątek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numery handlowe:

5544, C29922

numer części:

5544

producent:

LPR

otwór Ø [mm] 17,46
Materiał Aluminium
Rozstaw śrub mocujących [mm] 32
Wymiar gwintu 10 x 1
nr EAN 8032532020319

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Cylinderek hamulcowy 5544 LPR

Cylinderek hamulcowy tył L pasuje do: ROVER CITYROVER, SUBARU JUSTY II, SUZUKI BALENO, LIANA, SWIFT, SWIFT II, TATA INDICA, INDIGO, INDIGO MARINA 1.0-1.9D 03.89-

Cylinderek hamulcowy 5544 ma zastosowanie do modeli samochodów

SUZUKI

JIMNY samochód terenowy zamknięty, GRAND VITARA I, CARRY, WAGON R+, IGNIS I, LIANA, ALTO VI

SUBARU

LEGACY III, IMPREZA, OUTBACK, FORESTER, JUSTY III, LEGACY IV, TRIBECA

TATA (TELCO)

INDICA, SAFARI, TELCOLINE, INDIGO, INDIGO MARINA, INDICA VISTA, INDIGO MANZA

ROVER

75, 45 I, 25 I, 75 I Tourer, STREETWISE, CITYROVER, 25 COMMERCE

Numery OE Cylinderek hamulcowy 5544 producenta LPR

SUZUKI

44100EB70A, 5340263B00, 5340263B00000

SUBARU

96066568

TATA (TELCO)

277942300126

numery OEM:
ISUZU      8980812910
SUBARU      96066568
SUZUKI      44100EB70A
SUZUKI      5340263B00
SUZUKI      5340263B00000
TATA (TELCO)      277942300126

Zastosowanie Cylinderek hamulcowy 5544 LPR w samochodach:

Opinie Klientów o Cylinderek hamulcowy 5544 LPR:

Andrzej, Piastów
2022-08-23
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Cylinderek hamulcowy


Cylinderek jest kluczowym komponentem w hamulcu bębnowym, który spotykany jest już raczej tylko w najmniejszych autach. Hydrauliczne rozpieracze szczęk wykonywane są najczęściej z żeliwa lub aluminium.
Dociśnięcie pedału hamulca przez kierowcę, powoduje wzrost ciśnienia płynu hamulcowego. Wskutek tego następuje wysunięcie skrajnych części cylinderka, co w efekcie prowadzi do rozparcia szczęk i dociśnięcia ich do wewnętrznych powierzchni bębna hamulcowego.

W przypadku problemów mogących mieć związek z hamulcami bębnowymi, diagnostyka w pierwszej kolejności polega na sprawdzeniu szczelności cylinderka. Przeciekające lub zapiekające się rozpieracze muszą zostać natychmiast wymienione. Kontrolę układu hamulcowego należy przeprowadzać co około 20 do 30 tysięcy kilometrów.

Odgłos szurania przy zwolnionym pedale może świadczyć o awarii cylinderków hamulcowych. Powodem usterek może być nagromadzenie się zanieczyszczeń (ciała stałe, które dostały się do wnętrza, korozja) lub zmiany temperatur pracy tego elementu. Zapieczony cylinderek kwalifikuje się tylko do wymiany. Pamiętać przy tym należy, że podobnie, jak w przypadku innych części składowych układu hamulcowego, również cylinderki trzeba wymieniać parami.