Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » pompa hamulcowa Opel COMBO Tour (X12) 1.4 (C26, D26, E26, C06) (2012.02-???) 95km » 6035 lpr
wybrany samochód: 
Opel Combo Tour (x12) 1.4 (c26, D26, E26, C06) (2012.02-???) 95km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Pompa hamulcowa 6035 LPR

6035 Pompa hamulcowa LPR
lpr 6035
Pompa hamulcowa 6035
273.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Środa

odbiór osobisty: ?
Włochy - dzisiaj: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
numery handlowe:

P30571

numer części:

6035

producent:

LPR

Status produktu: Normalny
MateriałAluminium
otwór Ø [mm]22,2
Wymiar gwintu10 x 1 (2)
System hamulcowyBosch
nr EAN8032928134477

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pompa hamulcowa 6035 LPR

Pompa hamulcowa (22,2mm) pasuje do: FIAT SEDICI, SUZUKI SX4, SX4 S-CROSS 1.5-2.0D 06.06-
numery OEM:
FIAT      71742785
FIAT      71750426
FIAT      71752426
SUZUKI      5110069K00
SUZUKI      5110069K00000
SUZUKI      5110079J00
SUZUKI      5110079J00000
SUZUKI      5110080J00
SUZUKI      5110080J00000
SUZUKI      51100T069K00
SUZUKI      51100T69K00
SUZUKI      51100T79J00
SUZUKI      51100T79J00000

Zastosowanie Pompa hamulcowa 6035 LPR w samochodach:

Pompa hamulcowa


Zadaniem pompy hamulcowej jest wytworzenie odpowiednio wysokiego ciśnienia płynu hamulcowego, który następnie trafia do kół. Z racji na sterowanie układem hamowania, pompa ma ogromny wpływ na bezpieczeństwo czynne pojazdu i jego użytkowników.

W skład każdej pompy hamulcowej wchodzą: korpus, pierścienie uszczelniające, tłok, cylinder, sprężyna dociskowa, wlot i wylot płynu. Na obudowie pompy umieszcza się zwykle zbiorniczek wyrównawczy płynu hamulcowego. W korku zbiornika znajduje się czujnik, który wskazuje zbyt niski poziom płynu. Kierowca jest o tym powiadamiany poprzez zaświecenie się odpowiedniej kontrolki.

Pompa hamulcowa to część, która wymaga nieustannej kontroli. Najprostszą metodą na sprawdzenie poprawności działania układu jest upewnienie się, czy ilość płynu w zbiorniczku płyny hamulcowego jest prawidłowa. Jeśli wyraźnie go ubyło od ostatniego sprawdzania, należy skontrolować przewody. Niski poziom płynu świadczy też o zużyciu się klocków. Podczas hamowania, klocki hamulcowe zaciskające się na tarczach, wysuwają się bardziej. To z kolej zwiększa zapotrzebowanie na płyn hamulcowy w układzie. W efekcie nadmiar ze zbiorniczka trafia do przewodów. W takiej sytuacji poziom płynu powinien zostać uzupełniony.