Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » pompa hamulcowa Volkswagen PASSAT B5 Variant (3B5) 2.5 TDI (1998.07-2000.11) 150km » 6172 lpr
wybrany samochód: 
Volkswagen Passat B5 Variant (3b5) 2.5 Tdi (1998.07-2000.11) 150km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Pompa hamulcowa 6172 LPR

6172 Pompa hamulcowa LPR
279.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
3 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: 3 szt.
 
    Ocena:
numery handlowe:

6172

numer części:

6172

producent:

LPR

Status produktu: Normalny
MateriałAluminium
System hamulcowyTRW
otwór Ø [mm]23,8
Wymiar gwintu12 X 1 (2)
nr EAN8032928155281

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pompa hamulcowa 6172 LPR

Pompa hamulcowa (23,8mm) pasuje do: MERCEDES A (W169), B SPORTS TOURER (W245) 1.5-Electric 09.04-06.12
numery OEM:
MERCEDES-BENZ      1694300101
MERCEDES-BENZ      1694300201
MERCEDES-BENZ      1694300301
MERCEDES-BENZ      A1694300101
MERCEDES-BENZ      A1694300201
MERCEDES-BENZ      A1694300301

Zastosowanie Pompa hamulcowa 6172 LPR w samochodach:

Pompa hamulcowa


Zadaniem pompy hamulcowej jest wytworzenie odpowiednio wysokiego ciśnienia płynu hamulcowego, który następnie trafia do kół. Z racji na sterowanie układem hamowania, pompa ma ogromny wpływ na bezpieczeństwo czynne pojazdu i jego użytkowników.

W skład każdej pompy hamulcowej wchodzą: korpus, pierścienie uszczelniające, tłok, cylinder, sprężyna dociskowa, wlot i wylot płynu. Na obudowie pompy umieszcza się zwykle zbiorniczek wyrównawczy płynu hamulcowego. W korku zbiornika znajduje się czujnik, który wskazuje zbyt niski poziom płynu. Kierowca jest o tym powiadamiany poprzez zaświecenie się odpowiedniej kontrolki.

Pompa hamulcowa to część, która wymaga nieustannej kontroli. Najprostszą metodą na sprawdzenie poprawności działania układu jest upewnienie się, czy ilość płynu w zbiorniczku płyny hamulcowego jest prawidłowa. Jeśli wyraźnie go ubyło od ostatniego sprawdzania, należy skontrolować przewody. Niski poziom płynu świadczy też o zużyciu się klocków. Podczas hamowania, klocki hamulcowe zaciskające się na tarczach, wysuwają się bardziej. To z kolej zwiększa zapotrzebowanie na płyn hamulcowy w układzie. W efekcie nadmiar ze zbiorniczka trafia do przewodów. W takiej sytuacji poziom płynu powinien zostać uzupełniony.