Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » pompa hamulcowa Mitsubishi SPACE RUNNER nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) (N1_W, N2_W) 1.8 4WD (N21W) (1996.06-1999.08) 116km » 6232 lpr
wybrany samochód: 
Mitsubishi Space Runner Nadwozie Wielkoprzestrzenne (mpv) (n1_w, N2_w) 1.8 4wd (n21w) (1996.06-1999.08) 116km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Pompa hamulcowa 6232 LPR

6232 Pompa hamulcowa LPR
240.00 zł
cena zawiera vat 23%
taniej niż na allegro o 9.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
5 szt. wysyłka Czwartek

odbiór osobisty: ?
Włochy - dzisiaj: 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numery handlowe:

6232, P30768

numer części:

6232

producent:

LPR

Status produktu: Normalny
otwór Ø [mm]25,4
Wymiar gwintu12 X 1 (2)
MateriałAluminium
System hamulcowyBosch
nr EAN8032928179096

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pompa hamulcowa 6232 LPR

Pompa hamulcowa (25,4mm) pasuje do: FIAT DUCATO 2.0D-3.0D 07.06-
numery OEM:
FIAT      77367000
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Pompa hamulcowa 6232 LPR w samochodach:

Opinie Klientów o Pompa hamulcowa 6232 LPR:

Marcin, Elbląg
2025-09-11
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Pompa hamulcowa


Zadaniem pompy hamulcowej jest wytworzenie odpowiednio wysokiego ciśnienia płynu hamulcowego, który następnie trafia do kół. Z racji na sterowanie układem hamowania, pompa ma ogromny wpływ na bezpieczeństwo czynne pojazdu i jego użytkowników.

W skład każdej pompy hamulcowej wchodzą: korpus, pierścienie uszczelniające, tłok, cylinder, sprężyna dociskowa, wlot i wylot płynu. Na obudowie pompy umieszcza się zwykle zbiorniczek wyrównawczy płynu hamulcowego. W korku zbiornika znajduje się czujnik, który wskazuje zbyt niski poziom płynu. Kierowca jest o tym powiadamiany poprzez zaświecenie się odpowiedniej kontrolki.

Pompa hamulcowa to część, która wymaga nieustannej kontroli. Najprostszą metodą na sprawdzenie poprawności działania układu jest upewnienie się, czy ilość płynu w zbiorniczku płyny hamulcowego jest prawidłowa. Jeśli wyraźnie go ubyło od ostatniego sprawdzania, należy skontrolować przewody. Niski poziom płynu świadczy też o zużyciu się klocków. Podczas hamowania, klocki hamulcowe zaciskające się na tarczach, wysuwają się bardziej. To z kolej zwiększa zapotrzebowanie na płyn hamulcowy w układzie. W efekcie nadmiar ze zbiorniczka trafia do przewodów. W takiej sytuacji poziom płynu powinien zostać uzupełniony.
 

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.