Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » pompa hamulcowa Audi A3 (8P1) 1.8 TFSI quattro (2008.07-2012.08) 160km » 6276 lpr
wybrany samochód: 
Audi A3 (8p1) 1.8 Tfsi Quattro (2008.07-2012.08) 160km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Pompa hamulcowa 6276 LPR

6276 Pompa hamulcowa LPR
243.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
4 szt. wysyłka Piątek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Piątek: 4 szt.
 
    Ocena:
numery handlowe:

6276

numer części:

6276

producent:

LPR

Status produktu: Normalny
otwór Ø [mm]22,2
MateriałAluminium
Wymiar gwintu12 x 1 (2)
System hamulcowyMobis
nr EAN8032928186223

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pompa hamulcowa 6276 LPR

Pompa hamulcowa (22,2mm), pojazd z kierownicą po lewej stronie pasuje do: HYUNDAI IX35, KIA SPORTAGE III 1.6-2.4 08.09-12.16
numery OEM:
HYUNDAI      585102S200
HYUNDAI      585102S201
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Pompa hamulcowa 6276 LPR w samochodach:

Pompa hamulcowa


Zadaniem pompy hamulcowej jest wytworzenie odpowiednio wysokiego ciśnienia płynu hamulcowego, który następnie trafia do kół. Z racji na sterowanie układem hamowania, pompa ma ogromny wpływ na bezpieczeństwo czynne pojazdu i jego użytkowników.

W skład każdej pompy hamulcowej wchodzą: korpus, pierścienie uszczelniające, tłok, cylinder, sprężyna dociskowa, wlot i wylot płynu. Na obudowie pompy umieszcza się zwykle zbiorniczek wyrównawczy płynu hamulcowego. W korku zbiornika znajduje się czujnik, który wskazuje zbyt niski poziom płynu. Kierowca jest o tym powiadamiany poprzez zaświecenie się odpowiedniej kontrolki.

Pompa hamulcowa to część, która wymaga nieustannej kontroli. Najprostszą metodą na sprawdzenie poprawności działania układu jest upewnienie się, czy ilość płynu w zbiorniczku płyny hamulcowego jest prawidłowa. Jeśli wyraźnie go ubyło od ostatniego sprawdzania, należy skontrolować przewody. Niski poziom płynu świadczy też o zużyciu się klocków. Podczas hamowania, klocki hamulcowe zaciskające się na tarczach, wysuwają się bardziej. To z kolej zwiększa zapotrzebowanie na płyn hamulcowy w układzie. W efekcie nadmiar ze zbiorniczka trafia do przewodów. W takiej sytuacji poziom płynu powinien zostać uzupełniony.