Do 29.08 infolinia nie będzie dostępna z powodu przerwy urlopowej. Zamówienia realizowane są normalnie.
Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » pompa hamulcowa Hyundai i10 III (AC3, AI3) 1.0 MPi (2024-???) 63km » 6286 lpr
wybrany samochód: 
Hyundai I10 Iii (ac3, Ai3) 1.0 Mpi (2024-???) 63km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Pompa hamulcowa 6286 LPR

6286 Pompa hamulcowa LPR
lpr 6286
Pompa hamulcowa 6286
239.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Piątek

odbiór osobisty: ?
Włochy - dzisiaj: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
numery handlowe:

6286

numer części:

6286

producent:

LPR

Status produktu: Normalny
MateriałAluminium
otwór Ø [mm]25,4
Wymiar gwintu12 X 1 (2)
nr EAN8032928187114

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pompa hamulcowa 6286 LPR

Pompa hamulcowa (25,4mm) pasuje do: CHRYSLER RAM, VOYAGER IV, DODGE CARAVAN 2.4-3.8 02.00-07.09
numery OEM:
CHRYSLER      4721154AA
CHRYSLER      4721154AB
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Pompa hamulcowa 6286 LPR w samochodach:

Pompa hamulcowa


Zadaniem pompy hamulcowej jest wytworzenie odpowiednio wysokiego ciśnienia płynu hamulcowego, który następnie trafia do kół. Z racji na sterowanie układem hamowania, pompa ma ogromny wpływ na bezpieczeństwo czynne pojazdu i jego użytkowników.

W skład każdej pompy hamulcowej wchodzą: korpus, pierścienie uszczelniające, tłok, cylinder, sprężyna dociskowa, wlot i wylot płynu. Na obudowie pompy umieszcza się zwykle zbiorniczek wyrównawczy płynu hamulcowego. W korku zbiornika znajduje się czujnik, który wskazuje zbyt niski poziom płynu. Kierowca jest o tym powiadamiany poprzez zaświecenie się odpowiedniej kontrolki.

Pompa hamulcowa to część, która wymaga nieustannej kontroli. Najprostszą metodą na sprawdzenie poprawności działania układu jest upewnienie się, czy ilość płynu w zbiorniczku płyny hamulcowego jest prawidłowa. Jeśli wyraźnie go ubyło od ostatniego sprawdzania, należy skontrolować przewody. Niski poziom płynu świadczy też o zużyciu się klocków. Podczas hamowania, klocki hamulcowe zaciskające się na tarczach, wysuwają się bardziej. To z kolej zwiększa zapotrzebowanie na płyn hamulcowy w układzie. W efekcie nadmiar ze zbiorniczka trafia do przewodów. W takiej sytuacji poziom płynu powinien zostać uzupełniony.