Do 29.08 infolinia nie będzie dostępna z powodu przerwy urlopowej. Zamówienia realizowane są normalnie.
Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » pompa hamulcowa Jeep COMPASS (MK49) 2.2 CRD (2011.05-???) 136km » 6602 lpr
wybrany samochód: 
Jeep Compass (mk49) 2.2 Crd (2011.05-???) 136km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Pompa hamulcowa 6602 LPR

6602 Pompa hamulcowa LPR
lpr 6602
Pompa hamulcowa 6602
60.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Piątek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Piątek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
numery handlowe:

6602, P07023

numer części:

6602

producent:

LPR

Status produktu: Normalny
Wymiar gwintu12 x 1,5 (1)
MateriałŻeliwo
otwór Ø [mm]19,05
Układ hamulcowy 1- / 2-obwodowy1
nr EAN8032532025819

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pompa hamulcowa 6602 LPR

Pompa hamulcowa (19,05mm) pasuje do: FIAT 600 SEAT 600 0.6/0.8 03.55-02.71
numery OEM:
FIAT      4168151
FIAT      4210962
FIAT      7611102
SEAT      BD16810200
zamienniki:
M 85 026
brak
BREMBO
FHM1026
brak
FERODO
05-0002
brak
METELLI CIFAM
PMD250
brak
TRW
812302
brak
NK

Zastosowanie Pompa hamulcowa 6602 LPR w samochodach:

Pompa hamulcowa


Zadaniem pompy hamulcowej jest wytworzenie odpowiednio wysokiego ciśnienia płynu hamulcowego, który następnie trafia do kół. Z racji na sterowanie układem hamowania, pompa ma ogromny wpływ na bezpieczeństwo czynne pojazdu i jego użytkowników.

W skład każdej pompy hamulcowej wchodzą: korpus, pierścienie uszczelniające, tłok, cylinder, sprężyna dociskowa, wlot i wylot płynu. Na obudowie pompy umieszcza się zwykle zbiorniczek wyrównawczy płynu hamulcowego. W korku zbiornika znajduje się czujnik, który wskazuje zbyt niski poziom płynu. Kierowca jest o tym powiadamiany poprzez zaświecenie się odpowiedniej kontrolki.

Pompa hamulcowa to część, która wymaga nieustannej kontroli. Najprostszą metodą na sprawdzenie poprawności działania układu jest upewnienie się, czy ilość płynu w zbiorniczku płyny hamulcowego jest prawidłowa. Jeśli wyraźnie go ubyło od ostatniego sprawdzania, należy skontrolować przewody. Niski poziom płynu świadczy też o zużyciu się klocków. Podczas hamowania, klocki hamulcowe zaciskające się na tarczach, wysuwają się bardziej. To z kolej zwiększa zapotrzebowanie na płyn hamulcowy w układzie. W efekcie nadmiar ze zbiorniczka trafia do przewodów. W takiej sytuacji poziom płynu powinien zostać uzupełniony.