Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » pompa hamulcowa » 6778 lpr

Pompa hamulcowa 6778 LPR

6778 Pompa hamulcowa LPR
lpr 6778
Pompa hamulcowa 6778
6778
lpr 6778 Pompa hamulcowa
Pompa hamulcowa 6778 lpr
Pompa hamulcowa 6778 lpr
148.01 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
1 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: 1 szt.
 
    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numery handlowe:

6778, P07729

numer części:

6778

producent:

LPR

Materiał Żeliwo
otwór Ø [mm] 22,2
System hamulcowy Bendix/Bosch
Wymiar gwintu 10 x 1 (4)
nr EAN 8032532026717

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pompa hamulcowa 6778 LPR

Pompa hamulcowa (22,2mm) pasuje do: FIAT ELBA, FIORINO, FIORINO/MINIVAN, PALIO, SIENA, STRADA, TEMPRA 1.0-2.0 01.88-

Pompa hamulcowa 6778 ma zastosowanie do modeli samochodów

FIAT

MULTIPLA, STRADA, PUNTO, DOBLO, STILO, DUCATO, ULYSSE

Numery OE Pompa hamulcowa 6778 producenta LPR

FIAT

7075920, 7076333, 7077697, 71739998

numery OEM:
FIAT      7075920
FIAT      7076333
FIAT      7077697
FIAT      71739998

Zastosowanie Pompa hamulcowa 6778 LPR w samochodach:

Opinie Klientów o Pompa hamulcowa 6778 LPR:

Marcin, Elbląg
2025-09-11
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Pompa hamulcowa


Zadaniem pompy hamulcowej jest wytworzenie odpowiednio wysokiego ciśnienia płynu hamulcowego, który następnie trafia do kół. Z racji na sterowanie układem hamowania, pompa ma ogromny wpływ na bezpieczeństwo czynne pojazdu i jego użytkowników.

W skład każdej pompy hamulcowej wchodzą: korpus, pierścienie uszczelniające, tłok, cylinder, sprężyna dociskowa, wlot i wylot płynu. Na obudowie pompy umieszcza się zwykle zbiorniczek wyrównawczy płynu hamulcowego. W korku zbiornika znajduje się czujnik, który wskazuje zbyt niski poziom płynu. Kierowca jest o tym powiadamiany poprzez zaświecenie się odpowiedniej kontrolki.

Pompa hamulcowa to część, która wymaga nieustannej kontroli. Najprostszą metodą na sprawdzenie poprawności działania układu jest upewnienie się, czy ilość płynu w zbiorniczku płyny hamulcowego jest prawidłowa. Jeśli wyraźnie go ubyło od ostatniego sprawdzania, należy skontrolować przewody. Niski poziom płynu świadczy też o zużyciu się klocków. Podczas hamowania, klocki hamulcowe zaciskające się na tarczach, wysuwają się bardziej. To z kolej zwiększa zapotrzebowanie na płyn hamulcowy w układzie. W efekcie nadmiar ze zbiorniczka trafia do przewodów. W takiej sytuacji poziom płynu powinien zostać uzupełniony.