Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » pompa hamulcowa Audi A6 C4 Avant (4A5) 2.5 TDI (1994.06-1997.12) 116km » 6778 lpr
wybrany samochód: 
Audi A6 C4 Avant (4a5) 2.5 Tdi (1994.06-1997.12) 116km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Pompa hamulcowa 6778 LPR

6778 Pompa hamulcowa LPR
lpr 6778
Pompa hamulcowa 6778
6778
lpr 6778 Pompa hamulcowa
Pompa hamulcowa 6778 lpr
Pompa hamulcowa 6778 lpr
147.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
1 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: 1 szt.
 
    Ocena:
numery handlowe:

6778, P07729

numer części:

6778

producent:

LPR

Status produktu: Normalny
MateriałŻeliwo
otwór Ø [mm]22,2
System hamulcowyBendix/Bosch
Wymiar gwintu10 x 1 (4)
nr EAN8032532026717

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pompa hamulcowa 6778 LPR

Pompa hamulcowa (22,2mm) pasuje do: FIAT ELBA, FIORINO, FIORINO/MINIVAN, PALIO, SIENA, STRADA 1.0-1.9D 01.88-
numery OEM:
FIAT      7075920
FIAT      7076333
FIAT      7077697
FIAT      71739998

Zastosowanie Pompa hamulcowa 6778 LPR w samochodach:

Pompa hamulcowa


Zadaniem pompy hamulcowej jest wytworzenie odpowiednio wysokiego ciśnienia płynu hamulcowego, który następnie trafia do kół. Z racji na sterowanie układem hamowania, pompa ma ogromny wpływ na bezpieczeństwo czynne pojazdu i jego użytkowników.

W skład każdej pompy hamulcowej wchodzą: korpus, pierścienie uszczelniające, tłok, cylinder, sprężyna dociskowa, wlot i wylot płynu. Na obudowie pompy umieszcza się zwykle zbiorniczek wyrównawczy płynu hamulcowego. W korku zbiornika znajduje się czujnik, który wskazuje zbyt niski poziom płynu. Kierowca jest o tym powiadamiany poprzez zaświecenie się odpowiedniej kontrolki.

Pompa hamulcowa to część, która wymaga nieustannej kontroli. Najprostszą metodą na sprawdzenie poprawności działania układu jest upewnienie się, czy ilość płynu w zbiorniczku płyny hamulcowego jest prawidłowa. Jeśli wyraźnie go ubyło od ostatniego sprawdzania, należy skontrolować przewody. Niski poziom płynu świadczy też o zużyciu się klocków. Podczas hamowania, klocki hamulcowe zaciskające się na tarczach, wysuwają się bardziej. To z kolej zwiększa zapotrzebowanie na płyn hamulcowy w układzie. W efekcie nadmiar ze zbiorniczka trafia do przewodów. W takiej sytuacji poziom płynu powinien zostać uzupełniony.