Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » pompa hamulcowa Honda NX NX 650 Dominator (RD02) (1988.01-1994.12) 34km » 6787 lpr
wybrany samochód: 
Honda Nx Nx 650 Dominator (rd02) (1988.01-1994.12) 34km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Pompa hamulcowa 6787 LPR

6787 Pompa hamulcowa LPR
lpr 6787
Pompa hamulcowa 6787
6787
lpr 6787 Pompa hamulcowa
208.01 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
numery handlowe:

6787, P09723

numer części:

6787

producent:

LPR

Status produktu: Normalny
Wymiar gwintu10 x 1 (2)
MateriałŻeliwo
otwór Ø [mm]25,4
nr EAN8032532026809

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pompa hamulcowa 6787 LPR

Pompa hamulcowa (25,4mm) pasuje do: IVECO DAILY II, DAILY III, DAILY IV, DAILY V, RVI MASCOTT, RENAULT MASCOTT, MASTER PRO 2.3D-Electric 01.89-02.14
numery OEM:
IVECO      050289
IVECO      2991743
IVECO      42530542
RENAULT      5001847577

Zastosowanie Pompa hamulcowa 6787 LPR w samochodach:

Pompa hamulcowa


Zadaniem pompy hamulcowej jest wytworzenie odpowiednio wysokiego ciśnienia płynu hamulcowego, który następnie trafia do kół. Z racji na sterowanie układem hamowania, pompa ma ogromny wpływ na bezpieczeństwo czynne pojazdu i jego użytkowników.

W skład każdej pompy hamulcowej wchodzą: korpus, pierścienie uszczelniające, tłok, cylinder, sprężyna dociskowa, wlot i wylot płynu. Na obudowie pompy umieszcza się zwykle zbiorniczek wyrównawczy płynu hamulcowego. W korku zbiornika znajduje się czujnik, który wskazuje zbyt niski poziom płynu. Kierowca jest o tym powiadamiany poprzez zaświecenie się odpowiedniej kontrolki.

Pompa hamulcowa to część, która wymaga nieustannej kontroli. Najprostszą metodą na sprawdzenie poprawności działania układu jest upewnienie się, czy ilość płynu w zbiorniczku płyny hamulcowego jest prawidłowa. Jeśli wyraźnie go ubyło od ostatniego sprawdzania, należy skontrolować przewody. Niski poziom płynu świadczy też o zużyciu się klocków. Podczas hamowania, klocki hamulcowe zaciskające się na tarczach, wysuwają się bardziej. To z kolej zwiększa zapotrzebowanie na płyn hamulcowy w układzie. W efekcie nadmiar ze zbiorniczka trafia do przewodów. W takiej sytuacji poziom płynu powinien zostać uzupełniony.