Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » pompa hamulcowa Honda CIVIC VI sedan (EJ, EK, SO) 1.4 (EJ9) (1995.11-1998.10) 75km » 6788 lpr
wybrany samochód: 
Honda Civic Vi Sedan (ej, Ek, So) 1.4 (ej9) (1995.11-1998.10) 75km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Pompa hamulcowa 6788 LPR

6788 Pompa hamulcowa LPR
lpr 6788
Pompa hamulcowa 6788
6788
lpr 6788 Pompa hamulcowa
196.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Środa

odbiór osobisty: ?
Włochy - Środa: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
numery handlowe:

6788, P09724

numer części:

6788

producent:

LPR

Status produktu: Normalny
Wymiar gwintu10 x 1 (2)
MateriałŻeliwo
otwór Ø [mm]26,98
nr EAN8032532026816

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pompa hamulcowa 6788 LPR

Pompa hamulcowa (26,98mm) pasuje do: IVECO DAILY II, DAILY III 2.5D-3.0D 01.89-05.06
numery OEM:
IVECO      500374416
IVECO      504042984
IVECO      504089710
IVECO      99459380
IVECO      99483920
zamienniki:
M A6 011
brak
BREMBO
FHM1083
brak
FERODO
H26913.2.1
brak
FTE automotive GmbH

Zastosowanie Pompa hamulcowa 6788 LPR w samochodach:

Pompa hamulcowa


Zadaniem pompy hamulcowej jest wytworzenie odpowiednio wysokiego ciśnienia płynu hamulcowego, który następnie trafia do kół. Z racji na sterowanie układem hamowania, pompa ma ogromny wpływ na bezpieczeństwo czynne pojazdu i jego użytkowników.

W skład każdej pompy hamulcowej wchodzą: korpus, pierścienie uszczelniające, tłok, cylinder, sprężyna dociskowa, wlot i wylot płynu. Na obudowie pompy umieszcza się zwykle zbiorniczek wyrównawczy płynu hamulcowego. W korku zbiornika znajduje się czujnik, który wskazuje zbyt niski poziom płynu. Kierowca jest o tym powiadamiany poprzez zaświecenie się odpowiedniej kontrolki.

Pompa hamulcowa to część, która wymaga nieustannej kontroli. Najprostszą metodą na sprawdzenie poprawności działania układu jest upewnienie się, czy ilość płynu w zbiorniczku płyny hamulcowego jest prawidłowa. Jeśli wyraźnie go ubyło od ostatniego sprawdzania, należy skontrolować przewody. Niski poziom płynu świadczy też o zużyciu się klocków. Podczas hamowania, klocki hamulcowe zaciskające się na tarczach, wysuwają się bardziej. To z kolej zwiększa zapotrzebowanie na płyn hamulcowy w układzie. W efekcie nadmiar ze zbiorniczka trafia do przewodów. W takiej sytuacji poziom płynu powinien zostać uzupełniony.