Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » pompa hamulcowa Daihatsu CHARADE II (G11, G30) 1.0 (G11) (1983.10-1987.03) 52km » 6789 lpr
wybrany samochód: 
Daihatsu Charade Ii (g11, G30) 1.0 (g11) (1983.10-1987.03) 52km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Pompa hamulcowa 6789 LPR

6789 Pompa hamulcowa LPR
lpr 6789
Pompa hamulcowa 6789
6789
lpr 6789 Pompa hamulcowa
195.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Czwartek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Czwartek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
numery handlowe:

6789, P09725

numer części:

6789

producent:

LPR

Status produktu: Normalny
Wymiar gwintu10 x 1 (2)
MateriałŻeliwo
otwór Ø [mm]28,57
nr EAN8032532026823

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pompa hamulcowa 6789 LPR

Pompa hamulcowa (28,57mm) pasuje do: IVECO DAILY II 2.5D/2.8D 05.91-05.99
numery OEM:
IVECO      60188878
IVECO      98434065
IVECO      99463713

Zastosowanie Pompa hamulcowa 6789 LPR w samochodach:

Pompa hamulcowa


Zadaniem pompy hamulcowej jest wytworzenie odpowiednio wysokiego ciśnienia płynu hamulcowego, który następnie trafia do kół. Z racji na sterowanie układem hamowania, pompa ma ogromny wpływ na bezpieczeństwo czynne pojazdu i jego użytkowników.

W skład każdej pompy hamulcowej wchodzą: korpus, pierścienie uszczelniające, tłok, cylinder, sprężyna dociskowa, wlot i wylot płynu. Na obudowie pompy umieszcza się zwykle zbiorniczek wyrównawczy płynu hamulcowego. W korku zbiornika znajduje się czujnik, który wskazuje zbyt niski poziom płynu. Kierowca jest o tym powiadamiany poprzez zaświecenie się odpowiedniej kontrolki.

Pompa hamulcowa to część, która wymaga nieustannej kontroli. Najprostszą metodą na sprawdzenie poprawności działania układu jest upewnienie się, czy ilość płynu w zbiorniczku płyny hamulcowego jest prawidłowa. Jeśli wyraźnie go ubyło od ostatniego sprawdzania, należy skontrolować przewody. Niski poziom płynu świadczy też o zużyciu się klocków. Podczas hamowania, klocki hamulcowe zaciskające się na tarczach, wysuwają się bardziej. To z kolej zwiększa zapotrzebowanie na płyn hamulcowy w układzie. W efekcie nadmiar ze zbiorniczka trafia do przewodów. W takiej sytuacji poziom płynu powinien zostać uzupełniony.