Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » przewody hamulcowe elastyczne Jeep COMPASS (MP, M6) 1.4 MultiAir Napęd na wszystkie koła (2017.03-???) 170km » 6T48512 lpr
wybrany samochód: 
Jeep Compass (mp, M6) 1.4 Multiair Napęd Na Wszystkie Koła (2017.03-???) 170km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Przewód hamulcowy elastyczny 6T48512 LPR

6T48512 Przewód hamulcowy elastyczny LPR
80.00 zł
Kup
 

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin realizacji: ?
3 szt. wysyłka jutro

    Ocena:
numery handlowe:

6T48512

numer części:

6T48512

producent:

LPR

Status produktu: Normalny
Rozmiar gwintu 210
Długość [mm]485
Rozmiar gwintu 1F10X1
nr EAN8032928127882

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach

Dodatkowe informacje o produkcie Przewód hamulcowy elastyczny 6T48512 LPR

Przewód hamulcowy elastyczny przód P (dł. 485mm, M10x1) CHEVROLET CAPTIVA; OPEL ANTARA 2.0D-3.2 06.06-
numery OEM:
CHEVROLET      4808600
CHEVROLET      96625949
DAEWOO      4808600
DAEWOO      96625949

Zastosowanie Przewód hamulcowy elastyczny 6T48512 LPR w samochodach:

Elastyczne przewody hamulcowe


Są integralną i istotną częścią układu hamulcowego. Wymagają regularnych kontroli. Wykonują bowiem ciężką pracę zawsze, gdy używane są hamulce. Przewody poddawane są wówczas skrajnym obciążeniom. Awaria tego elementu równoznaczna jest ze spadkiem ciśnienia w układzie.

Aby upewnić się, że wszystko jest w porządku, należy dokonać oględzin, w których trakcie dostrzec można wszelkie wycieki lub pęknięcia. Zaobserwowanie takiego zużycia może świadczyć o tym, że również inne elementy układu mogą wymagać wymiany.

Objawem uszkodzenia elastycznych przewodów jest miękki pedał hamulca. Świadczy to o tym, że ciśnienie płynu hamulcowego jest niewystarczające, zbyt niskie, by zapewnić prawidłową siłę hamowania. Wymianę przewodów należy przeprowadzić w specjalistycznym warsztacie. Każdorazowo należy również wymienić płyn hamulcowy.

Dobra wiadomość jest taka, że awaria elastycznych przewodów nie powoduje całkowitej utraty hamulców. Producenci stosują dwa niezależne układy, z których jeden obsługuje przednią, drugi zaś tylną oś. Oznacza to, że po utracie "jednej osi" pozostanie nam jedynie około 50% pierwotnej siły hamowania. Wymianę należy jednak przeprowadzić, zanim dojdzie do tak radykalnych rozwiązań.