Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » klimatyzacja » kompresor klimatyzacji Citroën C-ZERO C-Zero (2014.10-???) 67km » ACP120 lucas electrical
wybrany samochód: 
Citroën C-zero C-zero (2014.10-???) 67km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Kompresor, klimatyzacja ACP120 LUCAS ELECTRICAL

ACP120 Kompresor, klimatyzacja LUCAS ELECTRICAL
676.00 zł
Kup

przewidywany termin wysyłki: ?
4 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Wtorek: 4 szt.
 
    Ocena:
numer części:

ACP120

producent:

LUCAS ELECTRICAL

śr. koła pasowego [mm]:119
Ilość żeber:6
Liczba otworów do mocowania:6
Ograniczenia producenta:SANDEN SD7V16
Specyfikacje asortymentowa:przykręcany
Ilość oleju [ml]:135
Olej do sprężarki:PAG 46

Status produktu: Normal

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Kompresor, klimatyzacja ACP120 LUCAS ELECTRICAL

Koszt kaucji: 289.05 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

SPRĘŻARKA KLIM LUCAS ACP120 12V CITROEN/ PEUGEOT
numery OEM:
CITROËN      6453.FE
CITROËN      6453.GA
CITROËN      6453.L4
CITROËN      6453.L5
CITROËN      6453.TJ
CITROËN      6453FE
CITROËN      6453GA
CITROËN      6453L4
CITROËN      6453L5
CITROËN      6453TJ
CITROËN      QL
PEUGEOT      6453.EY
PEUGEOT      6453EY
PEUGEOT      9613260680
PEUGEOT      9640486480

Zastosowanie Kompresor, klimatyzacja ACP120 LUCAS ELECTRICAL w samochodach:

Kompresor klimatyzacji


Kompresor, będący pewnego rodzaju pompą ssąco-tłoczącą jest najdroższym elementem całego układu klimatyzacji. Ta bardzo precyzyjna, mechaniczna część napędza jej działanie. Ważne jest stałe kontrolowanie stanu oleju w sprężarce i uzupełnianie go do właściwego poziomu. Należycie nasmarowany kompresor będzie działał bez zarzutu.
W obecnych autach występują sprężarki tłokowe o stałym lub zmiennym skoku tłoka.

Najnowszym rozwiązaniem jest wyposażenie kompresora w sprzęgło zrywalne, sterowane przez elektrozawór.
Sprężarka to najbardziej zaawansowany i skomplikowany element układu. Poddawany jest ogromnym obciążeniom, w związku z czym ulega zużyciu i jest podatny na awarie. Najczęściej pojawiającą się awarią jest zatarcie sprężarki spowodowane zbyt małą ilością czynnika chłodzącego lub niewystarczającej ilości oleju.

Niemałe znaczenie ma również obecność w czynniku chłodzącym wody.
Przyczyną awarii może być również obecność zbyt dużej ilości czynnika, przegrzewanie sprężarki, uszkodzenie paska klinowego lub zapchanie zaworu rozprężnego.