Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » klimatyzacja » kompresor klimatyzacji » 8FK 351 127-581 hella

Kompresor, klimatyzacja 8FK 351 127-581 HELLA

8FK 351 127-581 Kompresor, klimatyzacja HELLA
hella 8FK 351 127-581
Kompresor, klimatyzacja 8FK 351 127-581
8FK 351 127-581
hella 8FK 351 127-581 Kompresor, klimatyzacja
Kompresor, klimatyzacja 8FK 351 127-581 hella
Kompresor, klimatyzacja 8FK 351 127-581 hella

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
numer części:

8FK 351 127-581

producent:

HELLA

Czynnik chłodzący:R134a
Olej do sprężarki:PAG 46
Koła pasowe:z kołem pasowym wielorowkowym
Ograniczenia producenta: Sanden
ID kompresora: SD7V16
Ilość żeber: 6
Produkt podlegający wymianie przy zakupie nowego:
śr. koła pasowego [mm]: 119
Technika połączeń: H/PAD
ID głowicy cylindra (sprężarka): VQA, VQU
Napięcie znamionowe: 12Pojemności układu -

https://compressor.bhs-content.com/fillingquantities
WAżNE : WEDżUG INSTRUKCJI MONTAżU
Status produktu: nie dostarczane więcej przez producenta
zastąpiony przez 8FK 351 127-081

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Kompresor, klimatyzacja 8FK 351 127-581 HELLA

numery OEM:
CITROËN      6453.EY
CITROËN      6453.FE
CITROËN      6453.GA
CITROËN      6453.L5
CITROËN      6453.TJ
CITROËN      6453.TK
CITROËN      96.367.294.80
CITROËN      96.404.864.80
FIAT      9640486480
PEUGEOT      6453.EY
PEUGEOT      6453.FE
PEUGEOT      6453.GA
PEUGEOT      6453.L5
PEUGEOT      6453.TJ
PEUGEOT      6453.TK
PEUGEOT      96.367.294.80
PEUGEOT      96.404.864.80
PEUGEOT      9613 260680

Zastosowanie Kompresor, klimatyzacja 8FK 351 127-581 HELLA w samochodach:

Kompresor klimatyzacji


Kompresor, będący pewnego rodzaju pompą ssąco-tłoczącą jest najdroższym elementem całego układu klimatyzacji. Ta bardzo precyzyjna, mechaniczna część napędza jej działanie. Ważne jest stałe kontrolowanie stanu oleju w sprężarce i uzupełnianie go do właściwego poziomu. Należycie nasmarowany kompresor będzie działał bez zarzutu.
W obecnych autach występują sprężarki tłokowe o stałym lub zmiennym skoku tłoka.

Najnowszym rozwiązaniem jest wyposażenie kompresora w sprzęgło zrywalne, sterowane przez elektrozawór.
Sprężarka to najbardziej zaawansowany i skomplikowany element układu. Poddawany jest ogromnym obciążeniom, w związku z czym ulega zużyciu i jest podatny na awarie. Najczęściej pojawiającą się awarią jest zatarcie sprężarki spowodowane zbyt małą ilością czynnika chłodzącego lub niewystarczającej ilości oleju.

Niemałe znaczenie ma również obecność w czynniku chłodzącym wody.
Przyczyną awarii może być również obecność zbyt dużej ilości czynnika, przegrzewanie sprężarki, uszkodzenie paska klinowego lub zapchanie zaworu rozprężnego.