Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » klimatyzacja » kompresor klimatyzacji » 0900K161 van wezel

Kompresor, klimatyzacja, *** IR PLUS *** 0900K161 VAN WEZEL

0900K161 Kompresor, klimatyzacja, *** IR PLUS *** VAN WEZEL
van wezel 0900K161

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
numer części:

0900K161

producent:

VAN WEZEL

Ograniczenia producenta Type Sanden
ID kompresora SD7V16
Ø koła pasowego [mm] 119
Napięcie [V] 12
Ilość biegunów 2
Dolot - Ø [mm] 16,4
Wylot - Ø [mm] 16,4
Ilość oleju [ml] 135
Koła pasowe z kołem pasowym wielorowkowym
Liczba rowków 6
Olej do sprężarki PAG 46
Czynnik chłodniczy R 134a
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z uszczelnieniami
Rozstaw śrub mocujących [mm] 833
częściowo napełniony 
Jakość IR PLUS
nr EAN 5410909287801

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Kompresor, klimatyzacja, *** IR PLUS *** 0900K161 VAN WEZEL

Kompresor klimatyzacji pasuje do: CITROEN BERLINGO, BERLINGO/MINIVAN, C5 I, EVASION, JUMPER I, JUMPY I, XANTIA, XM, XSARA, XSARA PICASSO, FIAT SCUDO, ULYSSE, LANCIA ZETA 1.1-2.8D 06.89-12.15
numery OEM:
CITROËN      006453KV
CITROËN      006453L5
CITROËN      6453FE
CITROËN      6453KV
CITROËN      6453KZ
CITROËN      6453L5
FIAT      9659231080

Zastosowanie Kompresor, klimatyzacja, *** IR PLUS *** 0900K161 VAN WEZEL w samochodach:

Kompresor klimatyzacji


Kompresor, będący pewnego rodzaju pompą ssąco-tłoczącą jest najdroższym elementem całego układu klimatyzacji. Ta bardzo precyzyjna, mechaniczna część napędza jej działanie. Ważne jest stałe kontrolowanie stanu oleju w sprężarce i uzupełnianie go do właściwego poziomu. Należycie nasmarowany kompresor będzie działał bez zarzutu.
W obecnych autach występują sprężarki tłokowe o stałym lub zmiennym skoku tłoka.

Najnowszym rozwiązaniem jest wyposażenie kompresora w sprzęgło zrywalne, sterowane przez elektrozawór.
Sprężarka to najbardziej zaawansowany i skomplikowany element układu. Poddawany jest ogromnym obciążeniom, w związku z czym ulega zużyciu i jest podatny na awarie. Najczęściej pojawiającą się awarią jest zatarcie sprężarki spowodowane zbyt małą ilością czynnika chłodzącego lub niewystarczającej ilości oleju.

Niemałe znaczenie ma również obecność w czynniku chłodzącym wody.
Przyczyną awarii może być również obecność zbyt dużej ilości czynnika, przegrzewanie sprężarki, uszkodzenie paska klinowego lub zapchanie zaworu rozprężnego.