Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » klimatyzacja » kompresor klimatyzacji Mitsubishi GALANT VI sedan (E3_A) 1.8 (E32A) (1987.11-1990.08) 86km » ACP159 lucas electrical
wybrany samochód: 
Mitsubishi Galant Vi Sedan (e3_a) 1.8 (e32a) (1987.11-1990.08) 86km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Kompresor, klimatyzacja ACP159 LUCAS ELECTRICAL

ACP159 Kompresor, klimatyzacja LUCAS ELECTRICAL
1,105.00 zł
Kup

przewidywany termin wysyłki: ?
2 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - dzisiaj: 1 szt.
 
    Ocena:
numer części:

ACP159

producent:

LUCAS ELECTRICAL

śr. koła pasowego [mm]:115
Ilość żeber:6
Liczba otworów do mocowania:4
Ograniczenia producenta:ZEXEL DCW-17B
Ilość oleju [ml]:250
Olej do sprężarki:PAG 46

Status produktu: Normal

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Kompresor, klimatyzacja ACP159 LUCAS ELECTRICAL

Koszt kaucji: 282.90 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

SPRĘŻARKA KLIM LUCAS ACP159 12V AUDI
numery OEM:
AUDI      077260803AA
AUDI      077260803AB
AUDI      077260803AC
AUDI      077260803AD
AUDI      077260803AE
AUDI      077260805AD
AUDI      077260805AE
zamienniki:
8FK 351 133-031
brak
HELLA
8FK 351 133-531
brak
HELLA

Zastosowanie Kompresor, klimatyzacja ACP159 LUCAS ELECTRICAL w samochodach:

Kompresor klimatyzacji


Kompresor, będący pewnego rodzaju pompą ssąco-tłoczącą jest najdroższym elementem całego układu klimatyzacji. Ta bardzo precyzyjna, mechaniczna część napędza jej działanie. Ważne jest stałe kontrolowanie stanu oleju w sprężarce i uzupełnianie go do właściwego poziomu. Należycie nasmarowany kompresor będzie działał bez zarzutu.
W obecnych autach występują sprężarki tłokowe o stałym lub zmiennym skoku tłoka.

Najnowszym rozwiązaniem jest wyposażenie kompresora w sprzęgło zrywalne, sterowane przez elektrozawór.
Sprężarka to najbardziej zaawansowany i skomplikowany element układu. Poddawany jest ogromnym obciążeniom, w związku z czym ulega zużyciu i jest podatny na awarie. Najczęściej pojawiającą się awarią jest zatarcie sprężarki spowodowane zbyt małą ilością czynnika chłodzącego lub niewystarczającej ilości oleju.

Niemałe znaczenie ma również obecność w czynniku chłodzącym wody.
Przyczyną awarii może być również obecność zbyt dużej ilości czynnika, przegrzewanie sprężarki, uszkodzenie paska klinowego lub zapchanie zaworu rozprężnego.