Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » klimatyzacja » kompresor klimatyzacji Volkswagen GOLF VII Variant (BA5, BV5) 1.6 (2014.05-2017.03) 110km » 8FK 351 133-031 behr hella service
wybrany samochód: 
Volkswagen Golf Vii Variant (ba5, Bv5) 1.6 (2014.05-2017.03) 110km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Kompresor, klimatyzacja 8FK 351 133-031 BEHR HELLA SERVICE

8FK 351 133-031 Kompresor, klimatyzacja BEHR HELLA SERVICE
behr hella 8FK 351 133-031

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
numery handlowe:

_BEHRHELLASERVICE_

numer części:

8FK 351 133-031

Ograniczenia producenta:Zexel
ID kompresora:DCW17B
Ilość żeber:6
Część nowa:
Czynnik chłodzący:R134a
Olej do sprężarki:PAG 46
Koła pasowe:z kołem pasowym wielorowkowym
śr. koła pasowego [mm]:115
Rodzaj połączenia:H/OR
Napięcie znamionowe:12
WA¿NE : WED¿UG INSTRUKCJI MONTA¿U
Status produktu: nie dostarczane więcej przez producenta

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Kompresor, klimatyzacja 8FK 351 133-031 BEHR HELLA SERVICE

numery OEM:
AUDI      077 260 803 AC
AUDI      077 260 803 AD
AUDI      077 260 803 AE
AUDI      077260803AC
AUDI      077260803AD
AUDI      077260803AE
VOLKSWAGEN      077 260 803 AD
VOLKSWAGEN      077 260 803 AC
VOLKSWAGEN      077 260 803 AE
VOLKSWAGEN      077260803AC
VOLKSWAGEN      077260803AD
VOLKSWAGEN      077260803AE
zamienniki:
32052
brak
NRF
0300K008
brak
VAN WEZEL
0300K255
brak
VAN WEZEL

Zastosowanie Kompresor, klimatyzacja 8FK 351 133-031 BEHR HELLA SERVICE w samochodach:

Kompresor klimatyzacji


Kompresor, będący pewnego rodzaju pompą ssąco-tłoczącą jest najdroższym elementem całego układu klimatyzacji. Ta bardzo precyzyjna, mechaniczna część napędza jej działanie. Ważne jest stałe kontrolowanie stanu oleju w sprężarce i uzupełnianie go do właściwego poziomu. Należycie nasmarowany kompresor będzie działał bez zarzutu.
W obecnych autach występują sprężarki tłokowe o stałym lub zmiennym skoku tłoka.

Najnowszym rozwiązaniem jest wyposażenie kompresora w sprzęgło zrywalne, sterowane przez elektrozawór.
Sprężarka to najbardziej zaawansowany i skomplikowany element układu. Poddawany jest ogromnym obciążeniom, w związku z czym ulega zużyciu i jest podatny na awarie. Najczęściej pojawiającą się awarią jest zatarcie sprężarki spowodowane zbyt małą ilością czynnika chłodzącego lub niewystarczającej ilości oleju.

Niemałe znaczenie ma również obecność w czynniku chłodzącym wody.
Przyczyną awarii może być również obecność zbyt dużej ilości czynnika, przegrzewanie sprężarki, uszkodzenie paska klinowego lub zapchanie zaworu rozprężnego.