Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » klimatyzacja » kompresor klimatyzacji » ACP160 lucas electrical

Kompresor, klimatyzacja ACP160 LUCAS ELECTRICAL

ACP160 Kompresor, klimatyzacja LUCAS ELECTRICAL
955.00 zł
Kup

przewidywany termin wysyłki: ?
5 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Wtorek: 5 szt.
 
    Ocena:
numer części:

ACP160

producent:

LUCAS ELECTRICAL

śr. koła pasowego [mm]:126
Ilość żeber:6
Liczba otworów do mocowania:4
Ograniczenia producenta:ZEXEL DCW-17B
Ilość oleju [ml]:250
Olej do sprężarki:PAG 46

Status produktu: Normal

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Kompresor, klimatyzacja ACP160 LUCAS ELECTRICAL

Koszt kaucji: 282.90 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

SPRĘŻARKA KLIM LUCAS ACP160 12V AUDI

Kompresor, klimatyzacja ACP160 ma zastosowanie do modeli samochodów

AUDI

TT, TT Roadster, A2, ALLROAD C5, A4 B6, A8 D3, A3

Numery OE Kompresor, klimatyzacja ACP160 producenta LUCAS ELECTRICAL

AUDI

4A0206805A, 4A0260805AB, 4A0260805AD, 4A0260805AH, 4A0260805B, 4A0260805C, 4A0260805D, 8D0260805A

numery OEM:
AUDI      4A0206805A
AUDI      4A0260805AB
AUDI      4A0260805AD
AUDI      4A0260805AH
AUDI      4A0260805B
AUDI      4A0260805C
AUDI      4A0260805D
AUDI      8D0260805A

Zastosowanie Kompresor, klimatyzacja ACP160 LUCAS ELECTRICAL w samochodach:

Kompresor klimatyzacji


Kompresor, będący pewnego rodzaju pompą ssąco-tłoczącą jest najdroższym elementem całego układu klimatyzacji. Ta bardzo precyzyjna, mechaniczna część napędza jej działanie. Ważne jest stałe kontrolowanie stanu oleju w sprężarce i uzupełnianie go do właściwego poziomu. Należycie nasmarowany kompresor będzie działał bez zarzutu.
W obecnych autach występują sprężarki tłokowe o stałym lub zmiennym skoku tłoka.

Najnowszym rozwiązaniem jest wyposażenie kompresora w sprzęgło zrywalne, sterowane przez elektrozawór.
Sprężarka to najbardziej zaawansowany i skomplikowany element układu. Poddawany jest ogromnym obciążeniom, w związku z czym ulega zużyciu i jest podatny na awarie. Najczęściej pojawiającą się awarią jest zatarcie sprężarki spowodowane zbyt małą ilością czynnika chłodzącego lub niewystarczającej ilości oleju.

Niemałe znaczenie ma również obecność w czynniku chłodzącym wody.
Przyczyną awarii może być również obecność zbyt dużej ilości czynnika, przegrzewanie sprężarki, uszkodzenie paska klinowego lub zapchanie zaworu rozprężnego.