Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » klimatyzacja » kompresor klimatyzacji Mercedes-benz 190 (W201) E 2.0 (201.024) (1982.10-1993.06) 122km » 8FK 351 133-521 hella
wybrany samochód: 
Mercedes-benz 190 (w201) E 2.0 (201.024) (1982.10-1993.06) 122km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Kompresor, klimatyzacja 8FK 351 133-521 HELLA

8FK 351 133-521 Kompresor, klimatyzacja HELLA
hella 8FK 351 133-521
Kompresor, klimatyzacja 8FK 351 133-521
8FK 351 133-521
hella 8FK 351 133-521 Kompresor, klimatyzacja
Kompresor, klimatyzacja 8FK 351 133-521 hella
 

    Ocena:
numer części:

8FK 351 133-521

producent:

HELLA

Status produktu: nie dostarczane więcej przez producenta
Ograniczenia producentaZexel
ID kompresoraDCW17B
Ilość żeber6
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniającaz pierścieniem uszczelniającym
Czynnik chłodniczyR 134a
Olej do sprężarkiPAG 46
Ø koła pasowego [mm]130
Koła pasowez kołem pasowym wielorowkowym
Technika połączeńH/OR
Napięcie znamionowe [V]12
nr EAN4045621369613

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Informacje serwisowe

Dodatkowe informacje o produkcie Kompresor, klimatyzacja 8FK 351 133-521 HELLA

numery OEM:
AUDI      4A0 260 805 AD
AUDI      4A0 260 805 AH
AUDI      4A0260805AB
AUDI      4A0260808AB

Zastosowanie Kompresor, klimatyzacja 8FK 351 133-521 HELLA w samochodach:

zobacz instrukcję montażu 8FK 351 133-521

Kompresor klimatyzacji


Kompresor, będący pewnego rodzaju pompą ssąco-tłoczącą jest najdroższym elementem całego układu klimatyzacji. Ta bardzo precyzyjna, mechaniczna część napędza jej działanie. Ważne jest stałe kontrolowanie stanu oleju w sprężarce i uzupełnianie go do właściwego poziomu. Należycie nasmarowany kompresor będzie działał bez zarzutu.
W obecnych autach występują sprężarki tłokowe o stałym lub zmiennym skoku tłoka.

Najnowszym rozwiązaniem jest wyposażenie kompresora w sprzęgło zrywalne, sterowane przez elektrozawór.
Sprężarka to najbardziej zaawansowany i skomplikowany element układu. Poddawany jest ogromnym obciążeniom, w związku z czym ulega zużyciu i jest podatny na awarie. Najczęściej pojawiającą się awarią jest zatarcie sprężarki spowodowane zbyt małą ilością czynnika chłodzącego lub niewystarczającej ilości oleju.

Niemałe znaczenie ma również obecność w czynniku chłodzącym wody.
Przyczyną awarii może być również obecność zbyt dużej ilości czynnika, przegrzewanie sprężarki, uszkodzenie paska klinowego lub zapchanie zaworu rozprężnego.