Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » klimatyzacja » kompresor klimatyzacji Mercedes-benz KLASA C T-MODEL (S206) C 220 d 4-matic (206.205) (2023-???) 197km » ACP160 lucas electrical
wybrany samochód: 
Mercedes-benz Klasa C T-model (s206) C 220 D 4-matic (206.205) (2023-???) 197km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Kompresor, klimatyzacja ACP160 LUCAS ELECTRICAL

ACP160 Kompresor, klimatyzacja LUCAS ELECTRICAL
943.99 zł
Kup

przewidywany termin wysyłki: ?
5 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: 5 szt.
 
    Ocena:
numer części:

ACP160

producent:

LUCAS ELECTRICAL

śr. koła pasowego [mm]:126
Ilość żeber:6
Liczba otworów do mocowania:4
Ograniczenia producenta:ZEXEL DCW-17B
Ilość oleju [ml]:250
Olej do sprężarki:PAG 46

Status produktu: Normal

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Kompresor, klimatyzacja ACP160 LUCAS ELECTRICAL

Koszt kaucji: 282.90 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

SPRĘŻARKA KLIM LUCAS ACP160 12V AUDI
numery OEM:
AUDI      4A0206805A
AUDI      4A0260805AB
AUDI      4A0260805AD
AUDI      4A0260805AH
AUDI      4A0260805B
AUDI      4A0260805C
AUDI      4A0260805D
AUDI      8D0260805A

Zastosowanie Kompresor, klimatyzacja ACP160 LUCAS ELECTRICAL w samochodach:

Kompresor klimatyzacji


Kompresor, będący pewnego rodzaju pompą ssąco-tłoczącą jest najdroższym elementem całego układu klimatyzacji. Ta bardzo precyzyjna, mechaniczna część napędza jej działanie. Ważne jest stałe kontrolowanie stanu oleju w sprężarce i uzupełnianie go do właściwego poziomu. Należycie nasmarowany kompresor będzie działał bez zarzutu.
W obecnych autach występują sprężarki tłokowe o stałym lub zmiennym skoku tłoka.

Najnowszym rozwiązaniem jest wyposażenie kompresora w sprzęgło zrywalne, sterowane przez elektrozawór.
Sprężarka to najbardziej zaawansowany i skomplikowany element układu. Poddawany jest ogromnym obciążeniom, w związku z czym ulega zużyciu i jest podatny na awarie. Najczęściej pojawiającą się awarią jest zatarcie sprężarki spowodowane zbyt małą ilością czynnika chłodzącego lub niewystarczającej ilości oleju.

Niemałe znaczenie ma również obecność w czynniku chłodzącym wody.
Przyczyną awarii może być również obecność zbyt dużej ilości czynnika, przegrzewanie sprężarki, uszkodzenie paska klinowego lub zapchanie zaworu rozprężnego.