Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » klimatyzacja » kompresor klimatyzacji Renault SCÉNIC III VAN (JZ0/1_) 1.9 dCi (JZ0J, JZ1J, JZ1K, JZ1S) (2013.01-???) 131km » ACP176 lucas electrical
wybrany samochód: 
Renault Scénic Iii Van (jz0/1_) 1.9 Dci (jz0j, Jz1j, Jz1k, Jz1s) (2013.01-???) 131km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Kompresor, klimatyzacja ACP176 LUCAS ELECTRICAL

ACP176 Kompresor, klimatyzacja LUCAS ELECTRICAL
802.00 zł
Kup

przewidywany termin wysyłki: ?
1 szt. wysyłka Środa

odbiór osobisty: ?
Włochy - Środa: 1 szt.
 
    Ocena:
numer części:

ACP176

producent:

LUCAS ELECTRICAL

śr. koła pasowego [mm]:125
Ilość żeber:6
Liczba otworów do mocowania:7
Ograniczenia producenta:ZEXEL DKS-15CH
Ilość oleju [ml]:180
Olej do sprężarki:PAG 46

Status produktu: Normal

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Kompresor, klimatyzacja ACP176 LUCAS ELECTRICAL

Koszt kaucji: 221.40 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

SPRĘŻARKA KLIM LUCAS ACP176 12V VOLVO
numery OEM:
AUDI      39620420
VOLVO      30611272
VOLVO      30611276
VOLVO      30612001
VOLVO      30612618
VOLVO      30613408
VOLVO      30614010
VOLVO      8601535
VOLVO      8601713
VOLVO      8602358
VOLVO      8603127

Zastosowanie Kompresor, klimatyzacja ACP176 LUCAS ELECTRICAL w samochodach:

Kompresor klimatyzacji


Kompresor, będący pewnego rodzaju pompą ssąco-tłoczącą jest najdroższym elementem całego układu klimatyzacji. Ta bardzo precyzyjna, mechaniczna część napędza jej działanie. Ważne jest stałe kontrolowanie stanu oleju w sprężarce i uzupełnianie go do właściwego poziomu. Należycie nasmarowany kompresor będzie działał bez zarzutu.
W obecnych autach występują sprężarki tłokowe o stałym lub zmiennym skoku tłoka.

Najnowszym rozwiązaniem jest wyposażenie kompresora w sprzęgło zrywalne, sterowane przez elektrozawór.
Sprężarka to najbardziej zaawansowany i skomplikowany element układu. Poddawany jest ogromnym obciążeniom, w związku z czym ulega zużyciu i jest podatny na awarie. Najczęściej pojawiającą się awarią jest zatarcie sprężarki spowodowane zbyt małą ilością czynnika chłodzącego lub niewystarczającej ilości oleju.

Niemałe znaczenie ma również obecność w czynniku chłodzącym wody.
Przyczyną awarii może być również obecność zbyt dużej ilości czynnika, przegrzewanie sprężarki, uszkodzenie paska klinowego lub zapchanie zaworu rozprężnego.