Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » klimatyzacja » kompresor klimatyzacji Peugeot BOXER Platforma / podwozie (ZCT_) 2.5 TD (1994.03-2002.04) 103km » ACP178 lucas electrical
wybrany samochód: 
Peugeot Boxer Platforma / Podwozie (zct_) 2.5 Td (1994.03-2002.04) 103km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Kompresor, klimatyzacja ACP178 LUCAS ELECTRICAL

ACP178 Kompresor, klimatyzacja LUCAS ELECTRICAL
579.99 zł
Kup

przewidywany termin wysyłki: ?
1 szt. wysyłka Środa

odbiór osobisty: ?
Włochy - Środa: 1 szt.
 
    Ocena:
numer części:

ACP178

producent:

LUCAS ELECTRICAL

śr. koła pasowego [mm]:125
Ilość żeber:6
Liczba otworów do mocowania:4
Ograniczenia producenta:SANDEN SD6V12
Ilość oleju [ml]:135
Olej do sprężarki:PAG 46

Status produktu: Normal

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Kompresor, klimatyzacja ACP178 LUCAS ELECTRICAL

Koszt kaucji: 166.05 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

SPRĘŻARKA KLIM LUCAS ACP178 12V RENAULT
numery OEM:
NISSAN      27630-00QAE
RENAULT      7700273801
RENAULT      7701499969
RENAULT      8200315744
RENAULT      8200600117
RENAULT      8200716562
RENAULT      8200953358
RENAULT      8800315744

Zastosowanie Kompresor, klimatyzacja ACP178 LUCAS ELECTRICAL w samochodach:

Kompresor klimatyzacji


Kompresor, będący pewnego rodzaju pompą ssąco-tłoczącą jest najdroższym elementem całego układu klimatyzacji. Ta bardzo precyzyjna, mechaniczna część napędza jej działanie. Ważne jest stałe kontrolowanie stanu oleju w sprężarce i uzupełnianie go do właściwego poziomu. Należycie nasmarowany kompresor będzie działał bez zarzutu.
W obecnych autach występują sprężarki tłokowe o stałym lub zmiennym skoku tłoka.

Najnowszym rozwiązaniem jest wyposażenie kompresora w sprzęgło zrywalne, sterowane przez elektrozawór.
Sprężarka to najbardziej zaawansowany i skomplikowany element układu. Poddawany jest ogromnym obciążeniom, w związku z czym ulega zużyciu i jest podatny na awarie. Najczęściej pojawiającą się awarią jest zatarcie sprężarki spowodowane zbyt małą ilością czynnika chłodzącego lub niewystarczającej ilości oleju.

Niemałe znaczenie ma również obecność w czynniku chłodzącym wody.
Przyczyną awarii może być również obecność zbyt dużej ilości czynnika, przegrzewanie sprężarki, uszkodzenie paska klinowego lub zapchanie zaworu rozprężnego.