Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » klimatyzacja » kompresor klimatyzacji Iveco DAILY III Platforma / podwozie 35 C 15 (2001.11-2006.04) 146km » ACP233 lucas electrical
wybrany samochód: 
Iveco Daily Iii Platforma / Podwozie 35 C 15 (2001.11-2006.04) 146km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Kompresor, klimatyzacja ACP233 LUCAS ELECTRICAL

ACP233 Kompresor, klimatyzacja LUCAS ELECTRICAL
926.01 zł
Kup

przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Piątek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Piątek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
numer części:

ACP233

producent:

LUCAS ELECTRICAL

Ograniczenia producenta:DENSO
Liczba otworów do mocowania:3
Koła pasowe:z kołem pasowym wolnobieżnym
Ilość oleju [ml]:200
Olej do sprężarki:PAG 46

Status produktu: Normal

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Kompresor, klimatyzacja ACP233 LUCAS ELECTRICAL

Koszt kaucji: 221.40 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

SPRĘŻARKA KLIM LUCAS ACP233 12V VW
numery OEM:
VAG      3D0820805B
VAG      3D0820805E
VAG      3D0820805G
VAG      7H0820805A
VAG      7H0820805B
VAG      7H0820805C
VAG      7H0820805E
VAG      7H0820805F
VAG      7H0820805G
VAG      7H0820805H
VAG      7H0820805J

Zastosowanie Kompresor, klimatyzacja ACP233 LUCAS ELECTRICAL w samochodach:

Kompresor klimatyzacji


Kompresor, będący pewnego rodzaju pompą ssąco-tłoczącą jest najdroższym elementem całego układu klimatyzacji. Ta bardzo precyzyjna, mechaniczna część napędza jej działanie. Ważne jest stałe kontrolowanie stanu oleju w sprężarce i uzupełnianie go do właściwego poziomu. Należycie nasmarowany kompresor będzie działał bez zarzutu.
W obecnych autach występują sprężarki tłokowe o stałym lub zmiennym skoku tłoka.

Najnowszym rozwiązaniem jest wyposażenie kompresora w sprzęgło zrywalne, sterowane przez elektrozawór.
Sprężarka to najbardziej zaawansowany i skomplikowany element układu. Poddawany jest ogromnym obciążeniom, w związku z czym ulega zużyciu i jest podatny na awarie. Najczęściej pojawiającą się awarią jest zatarcie sprężarki spowodowane zbyt małą ilością czynnika chłodzącego lub niewystarczającej ilości oleju.

Niemałe znaczenie ma również obecność w czynniku chłodzącym wody.
Przyczyną awarii może być również obecność zbyt dużej ilości czynnika, przegrzewanie sprężarki, uszkodzenie paska klinowego lub zapchanie zaworu rozprężnego.