Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » klimatyzacja » kompresor klimatyzacji Honda CRX II (ED, EE) 1.6 i 16V (ED9) (1987.10-1992.02) 124km » ACP294 lucas electrical
wybrany samochód: 
Honda Crx Ii (ed, Ee) 1.6 I 16v (ed9) (1987.10-1992.02) 124km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Kompresor, klimatyzacja ACP294 LUCAS ELECTRICAL

ACP294 Kompresor, klimatyzacja LUCAS ELECTRICAL

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
numer części:

ACP294

producent:

LUCAS ELECTRICAL

Ograniczenia producenta:DENSO 7SB16C
śr. koła pasowego [mm]:130
Ilość żeber:6
Liczba otworów do mocowania:3
Ilość oleju [ml]:220
Olej do sprężarki:PAG 46

Status produktu: Normal

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Kompresor, klimatyzacja ACP294 LUCAS ELECTRICAL

Koszt kaucji: 221.40 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

SPRĘŻARKA KLIM LUCAS ACP294 12V ALFA/ FIAT
numery OEM:
ALFA ROMEO      46536396
ALFA ROMEO      46775094
ALFA ROMEO      60814101
ALFA ROMEO      60815796
ALFA ROMEO      60816191
FIAT      71721731
zamienniki:
51207-0000
brak
DENSO
51207-4800
brak
DENSO
447220-8150
brak
DENSO
447300-8170
brak
DENSO

Zastosowanie Kompresor, klimatyzacja ACP294 LUCAS ELECTRICAL w samochodach:

Kompresor klimatyzacji


Kompresor, będący pewnego rodzaju pompą ssąco-tłoczącą jest najdroższym elementem całego układu klimatyzacji. Ta bardzo precyzyjna, mechaniczna część napędza jej działanie. Ważne jest stałe kontrolowanie stanu oleju w sprężarce i uzupełnianie go do właściwego poziomu. Należycie nasmarowany kompresor będzie działał bez zarzutu.
W obecnych autach występują sprężarki tłokowe o stałym lub zmiennym skoku tłoka.

Najnowszym rozwiązaniem jest wyposażenie kompresora w sprzęgło zrywalne, sterowane przez elektrozawór.
Sprężarka to najbardziej zaawansowany i skomplikowany element układu. Poddawany jest ogromnym obciążeniom, w związku z czym ulega zużyciu i jest podatny na awarie. Najczęściej pojawiającą się awarią jest zatarcie sprężarki spowodowane zbyt małą ilością czynnika chłodzącego lub niewystarczającej ilości oleju.

Niemałe znaczenie ma również obecność w czynniku chłodzącym wody.
Przyczyną awarii może być również obecność zbyt dużej ilości czynnika, przegrzewanie sprężarki, uszkodzenie paska klinowego lub zapchanie zaworu rozprężnego.