Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » klimatyzacja » kompresor klimatyzacji Piaggio ZIP Zip II 125 4T (2000.01-2003.12) 12km » ACP426 lucas electrical
wybrany samochód: 
Piaggio Zip Zip Ii 125 4t (2000.01-2003.12) 12km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Kompresor, klimatyzacja ACP426 LUCAS ELECTRICAL

ACP426 Kompresor, klimatyzacja LUCAS ELECTRICAL
783.01 zł
Kup

przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Wtorek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
numer części:

ACP426

producent:

LUCAS ELECTRICAL

Ograniczenia producenta:SANDEN SD7C16
Ilość żeber:6
śr. koła pasowego [mm]:119
Ilość oleju [ml]:135
Olej do sprężarki:PAG 46

Status produktu: Normal

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Kompresor, klimatyzacja ACP426 LUCAS ELECTRICAL

Koszt kaucji: 221.40 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

SPRĘŻARKA KLIM LUCAS ACP426 12V CITROEN/ PEUGEOT
numery OEM:
CITROËN      6453.RF
CITROËN      6453.SP
CITROËN      6453RF
CITROËN      6453SP
CITROËN      8200835879
CITROËN      9648138980
CITROËN      9654764280
CITROËN      9656574080
CITROËN      9660555380
CITROËN      9670022580
CITROËN      9671340580
CITROËN      9683055180
PEUGEOT      6453.PP
PEUGEOT      6453.RE
PEUGEOT      6453.SN
PEUGEOT      6453.WW
PEUGEOT      6453.WX
PEUGEOT      6453.XE
PEUGEOT      6453.XF
PEUGEOT      6453PP
PEUGEOT      6453RE
PEUGEOT      6453SN
PEUGEOT      6453WW
PEUGEOT      6453WX
PEUGEOT      6453XE
PEUGEOT      6453XF

Zastosowanie Kompresor, klimatyzacja ACP426 LUCAS ELECTRICAL w samochodach:

Kompresor klimatyzacji


Kompresor, będący pewnego rodzaju pompą ssąco-tłoczącą jest najdroższym elementem całego układu klimatyzacji. Ta bardzo precyzyjna, mechaniczna część napędza jej działanie. Ważne jest stałe kontrolowanie stanu oleju w sprężarce i uzupełnianie go do właściwego poziomu. Należycie nasmarowany kompresor będzie działał bez zarzutu.
W obecnych autach występują sprężarki tłokowe o stałym lub zmiennym skoku tłoka.

Najnowszym rozwiązaniem jest wyposażenie kompresora w sprzęgło zrywalne, sterowane przez elektrozawór.
Sprężarka to najbardziej zaawansowany i skomplikowany element układu. Poddawany jest ogromnym obciążeniom, w związku z czym ulega zużyciu i jest podatny na awarie. Najczęściej pojawiającą się awarią jest zatarcie sprężarki spowodowane zbyt małą ilością czynnika chłodzącego lub niewystarczającej ilości oleju.

Niemałe znaczenie ma również obecność w czynniku chłodzącym wody.
Przyczyną awarii może być również obecność zbyt dużej ilości czynnika, przegrzewanie sprężarki, uszkodzenie paska klinowego lub zapchanie zaworu rozprężnego.