Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » klimatyzacja » kompresor klimatyzacji » ACP476 lucas electrical

Kompresor, klimatyzacja ACP476 LUCAS ELECTRICAL

ACP476 Kompresor, klimatyzacja LUCAS ELECTRICAL
755.99 zł
Kup

przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Piątek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Piątek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
numer części:

ACP476

producent:

LUCAS ELECTRICAL

Ograniczenia producenta:DENSO 5SL12
Ilość żeber:6
śr. koła pasowego [mm]:115
Liczba otworów do mocowania:3

Status produktu: Normal

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Kompresor, klimatyzacja ACP476 LUCAS ELECTRICAL

Koszt kaucji: 405.90 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

SPRĘŻARKA KLIM LUCAS ACP476 12V FIAT

Kompresor, klimatyzacja ACP476 ma zastosowanie do modeli samochodów

FIAT

MULTIPLA, STRADA, PUNTO, DOBLO, STILO, DUCATO, ULYSSE

OPEL

ASTRA G, ARENA, ARENA Combi, MONTEREY B, FRONTERA B, MO, ZAFIRA A

SUZUKI

JIMNY samochód terenowy zamknięty, GRAND VITARA I, CARRY, WAGON R+, IGNIS I, LIANA, ALTO VI

ALFA ROMEO

166, 147, GT, 159, BRERA, SPIDER, MITO

Numery OE Kompresor, klimatyzacja ACP476 producenta LUCAS ELECTRICAL

FIAT

55702161, 55703721, 55703917, 93190815

OPEL

5E5275900, 6854093, 6854104

numery OEM:
FIAT      55702161
FIAT      55703721
FIAT      55703917
FIAT      93190815
OPEL      5E5275900
OPEL      6854093
OPEL      6854104
zamienniki:
8FK 351 114-101
brak
HELLA
8FK 351 114-601
brak
HELLA
447190-2140
brak
DENSO
447190-7000
brak
DENSO
5D337-5100
brak
DENSO

Zastosowanie Kompresor, klimatyzacja ACP476 LUCAS ELECTRICAL w samochodach:

Kompresor klimatyzacji


Kompresor, będący pewnego rodzaju pompą ssąco-tłoczącą jest najdroższym elementem całego układu klimatyzacji. Ta bardzo precyzyjna, mechaniczna część napędza jej działanie. Ważne jest stałe kontrolowanie stanu oleju w sprężarce i uzupełnianie go do właściwego poziomu. Należycie nasmarowany kompresor będzie działał bez zarzutu.
W obecnych autach występują sprężarki tłokowe o stałym lub zmiennym skoku tłoka.

Najnowszym rozwiązaniem jest wyposażenie kompresora w sprzęgło zrywalne, sterowane przez elektrozawór.
Sprężarka to najbardziej zaawansowany i skomplikowany element układu. Poddawany jest ogromnym obciążeniom, w związku z czym ulega zużyciu i jest podatny na awarie. Najczęściej pojawiającą się awarią jest zatarcie sprężarki spowodowane zbyt małą ilością czynnika chłodzącego lub niewystarczającej ilości oleju.

Niemałe znaczenie ma również obecność w czynniku chłodzącym wody.
Przyczyną awarii może być również obecność zbyt dużej ilości czynnika, przegrzewanie sprężarki, uszkodzenie paska klinowego lub zapchanie zaworu rozprężnego.