Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » klimatyzacja » kompresor klimatyzacji » ACP476 lucas electrical

Kompresor, klimatyzacja ACP476 LUCAS ELECTRICAL

ACP476 Kompresor, klimatyzacja LUCAS ELECTRICAL
787.00 zł
Kup
 

przewidywany termin realizacji: ?
2 szt. wysyłka jutro

    Ocena:
numer części:

ACP476

producent:

LUCAS ELECTRICAL

Ograniczenia producenta:DENSO 5SL12
Ilość żeber:6
śr. koła pasowego [mm]:115
Liczba otworów do mocowania:3

Status produktu: Normal

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach

Dodatkowe informacje o produkcie Kompresor, klimatyzacja ACP476 LUCAS ELECTRICAL

Koszt kaucji: 405.90 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

SPRĘŻARKA KLIM LUCAS ACP476 12V FIAT
numery OEM:
FIAT      55702161
FIAT      55703721
FIAT      55703917
FIAT      93190815
OPEL      5E5275900
OPEL      6854093
OPEL      6854104
zamienniki:
8FK 351 114-101
brak
HELLA
8FK 351 114-601
brak
HELLA
447190-2140
brak
DENSO
447190-7000
brak
DENSO
5D337-5100
brak
DENSO

Zastosowanie Kompresor, klimatyzacja ACP476 LUCAS ELECTRICAL w samochodach:

Kompresor klimatyzacji


Kompresor, będący pewnego rodzaju pompą ssąco-tłoczącą jest najdroższym elementem całego układu klimatyzacji. Ta bardzo precyzyjna, mechaniczna część napędza jej działanie. Ważne jest stałe kontrolowanie stanu oleju w sprężarce i uzupełnianie go do właściwego poziomu. Należycie nasmarowany kompresor będzie działał bez zarzutu.
W obecnych autach występują sprężarki tłokowe o stałym lub zmiennym skoku tłoka.

Najnowszym rozwiązaniem jest wyposażenie kompresora w sprzęgło zrywalne, sterowane przez elektrozawór.
Sprężarka to najbardziej zaawansowany i skomplikowany element układu. Poddawany jest ogromnym obciążeniom, w związku z czym ulega zużyciu i jest podatny na awarie. Najczęściej pojawiającą się awarią jest zatarcie sprężarki spowodowane zbyt małą ilością czynnika chłodzącego lub niewystarczającej ilości oleju.

Niemałe znaczenie ma również obecność w czynniku chłodzącym wody.
Przyczyną awarii może być również obecność zbyt dużej ilości czynnika, przegrzewanie sprężarki, uszkodzenie paska klinowego lub zapchanie zaworu rozprężnego.