Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » klimatyzacja » kompresor klimatyzacji Renault MASTER II Platforma / podwozie (ED/HD/UD) 2.5 dCi 120 (ED0M, ED0U, ED0W, ED4M, ED8M, ED8W, HD0M,... (2001.10-???) 115km » ACP514 lucas electrical
wybrany samochód: 
Renault Master Ii Platforma / Podwozie (ed/hd/ud) 2.5 Dci 120 (ed0m, Ed0u, Ed0w, Ed4m, Ed8m, Ed8w, Hd0m,... (2001.10-???) 115km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Kompresor, klimatyzacja ACP514 LUCAS ELECTRICAL

ACP514 Kompresor, klimatyzacja LUCAS ELECTRICAL
724.00 zł
Kup

przewidywany termin wysyłki: ?
2 szt. wysyłka Środa

odbiór osobisty: ?
Włochy - Środa: 2 szt.
 
    Ocena:
numer części:

ACP514

producent:

LUCAS ELECTRICAL

Ograniczenia producenta:VISTEON VS-16
Ilość żeber:6
śr. koła pasowego [mm]:127
Liczba otworów do mocowania:3
Ilość oleju [ml]:200
Olej do sprężarki:PAG 46

Status produktu: Normal

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Kompresor, klimatyzacja ACP514 LUCAS ELECTRICAL

Koszt kaucji: 221.40 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

SPRĘŻARKA KLIM LUCAS ACP514 12V FORD
numery OEM:
CITROËN      9658128580
FIAT      71789742
FIAT      71789744
FORD      1371569
FORD      1385920
FORD      1421334
FORD      1429044
FORD      6C11-19497-AA
FORD      6C11-19497-AB
FORD      6C11-19D629-AA
FORD      6C11-19D629-AB
FORD      6C11-19D629-AC
FORD      6C11-19D629-AD
FORD      6C1119497AA
FORD      6C1119497AB
FORD      6C1119D629AA
FORD      6C1119D629AB
FORD      6C1119D629AC
FORD      6C1119D629AD
FORD      6C1H-19D629-AA
FORD      6C1H19D629AA
PEUGEOT      6453.SR
PEUGEOT      6453.SS
PEUGEOT      6453SR
PEUGEOT      6453SS

Zastosowanie Kompresor, klimatyzacja ACP514 LUCAS ELECTRICAL w samochodach:

Kompresor klimatyzacji


Kompresor, będący pewnego rodzaju pompą ssąco-tłoczącą jest najdroższym elementem całego układu klimatyzacji. Ta bardzo precyzyjna, mechaniczna część napędza jej działanie. Ważne jest stałe kontrolowanie stanu oleju w sprężarce i uzupełnianie go do właściwego poziomu. Należycie nasmarowany kompresor będzie działał bez zarzutu.
W obecnych autach występują sprężarki tłokowe o stałym lub zmiennym skoku tłoka.

Najnowszym rozwiązaniem jest wyposażenie kompresora w sprzęgło zrywalne, sterowane przez elektrozawór.
Sprężarka to najbardziej zaawansowany i skomplikowany element układu. Poddawany jest ogromnym obciążeniom, w związku z czym ulega zużyciu i jest podatny na awarie. Najczęściej pojawiającą się awarią jest zatarcie sprężarki spowodowane zbyt małą ilością czynnika chłodzącego lub niewystarczającej ilości oleju.

Niemałe znaczenie ma również obecność w czynniku chłodzącym wody.
Przyczyną awarii może być również obecność zbyt dużej ilości czynnika, przegrzewanie sprężarki, uszkodzenie paska klinowego lub zapchanie zaworu rozprężnego.