Do 29.08 infolinia nie będzie dostępna z powodu przerwy urlopowej. Zamówienia realizowane są normalnie.
Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » klimatyzacja » kompresor klimatyzacji » 8FK 351 334-021 behr hella service

Kompresor, klimatyzacja 8FK 351 334-021 BEHR HELLA SERVICE

8FK 351 334-021 Kompresor, klimatyzacja BEHR HELLA SERVICE
behr hella 8FK 351 334-021

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
numery handlowe:

_BEHRHELLASERVICE_

numer części:

8FK 351 334-021

Ograniczenia producenta:Visteon
ID kompresora:VS16
Ilość żeber:6
Część nowa:
artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca:z pierscieniem uszczelniającym
Wersja:produced by VISTEON
Czynnik chłodzący:R134a
Olej do sprężarki:PAG 46
Koła pasowe:z kołem pasowym wielorowkowym
śr. koła pasowego [mm]:129
Rodzaj połączenia:PAD
Napięcie znamionowe:12
WA¿NE : WED¿UG INSTRUKCJI MONTA¿U
Status produktu: niedostępny
zastąpiony przez 8FK 351 334-521

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Kompresor, klimatyzacja 8FK 351 334-021 BEHR HELLA SERVICE

numery OEM:
CITROËN      6453.SR
CITROËN      6453SR
FIAT      71789742
FIAT      9658128580
FORD      1 371 569
FORD      1 385 920
FORD      1 421 334
FORD      1 429 044
FORD      1371569
FORD      1385920
FORD      1421334
FORD      1429044
FORD      6C1119497AA
FORD      6C1119497AB
FORD      6C1119D629AA
FORD      6C1119D629AB
FORD      6C1119D629AC
FORD      6C1119D629AD
FORD      6C1H19D786AA
FORD      9658128580
PEUGEOT      6453.SR
PEUGEOT      6453.SS
PEUGEOT      6453SR
PEUGEOT      6453SS

Zastosowanie Kompresor, klimatyzacja 8FK 351 334-021 BEHR HELLA SERVICE w samochodach:

Kompresor klimatyzacji


Kompresor, będący pewnego rodzaju pompą ssąco-tłoczącą jest najdroższym elementem całego układu klimatyzacji. Ta bardzo precyzyjna, mechaniczna część napędza jej działanie. Ważne jest stałe kontrolowanie stanu oleju w sprężarce i uzupełnianie go do właściwego poziomu. Należycie nasmarowany kompresor będzie działał bez zarzutu.
W obecnych autach występują sprężarki tłokowe o stałym lub zmiennym skoku tłoka.

Najnowszym rozwiązaniem jest wyposażenie kompresora w sprzęgło zrywalne, sterowane przez elektrozawór.
Sprężarka to najbardziej zaawansowany i skomplikowany element układu. Poddawany jest ogromnym obciążeniom, w związku z czym ulega zużyciu i jest podatny na awarie. Najczęściej pojawiającą się awarią jest zatarcie sprężarki spowodowane zbyt małą ilością czynnika chłodzącego lub niewystarczającej ilości oleju.

Niemałe znaczenie ma również obecność w czynniku chłodzącym wody.
Przyczyną awarii może być również obecność zbyt dużej ilości czynnika, przegrzewanie sprężarki, uszkodzenie paska klinowego lub zapchanie zaworu rozprężnego.